در سومین روز از هفته بسیج:

جشنواره جهادگران علم و فناوری در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

جشنواره جهادگران علم و فناوری با شعار بسیج، مطالبه گری و عدالتخواهی، بسیج مبتکر حل مسئله در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۰۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح جشنواره جهادگران علم و فناوری که در مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: راهبرد تعریف شده جشنواره ساری و جاری سازی گفتمان علمی است که دغدغه رهبر معظم انقلاب است و در کنار این دغدغه ما ایجاد روحیه نشاط، شادابی و پویایی را در بین جامعه مخترعین و مبتکرین  دنبال می کنیم.

وی با تاکید بر شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه جشنواره حضوری برگزار نشده است، افزود: جشنواده جهادگران علم و فناوری به صورت مجازی آغاز شده است که امید واریم در دهه فجر اختتامیه جشنواره با  آثار منتخب و برگذیده به صورت حضوری برگزار شو.

سرهنگ پاسدار مرتضی شهریاری بیان کرد: فراخوان جشنواره بین اقشار دانش ورز، نواحی و سپاههای شهرستانی و بسیجیان استان آغاز شده و شرکت کنندگان  و مخترعین می توانند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به آدرس sbImi@chmaiI.ir تا 15 آذر ماه سال جاری ارسال کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که در جشنواره جهادگران علم و فناوری اختراعات  مخترعین برگزید را تحت حمایت مادی و معنوی قرار داده ایم و با ارائه مشاوره های لازم به این قشر با رویکر ایجاد فضای مرکز رشد وخلاقیت گام برمی داریم تصریح کرد: این کار در راستای حل مشکلات مخترعین بوده تا در زمینه تداوم کار نگرانی نداشته باشند.

سرهنگ شهریاری ادامه داد: این جشنواره یکی از جشنواره هایی است که سالیانه توسط این معاونت در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود .

وی با اشاره به این مطلب که تاکنون بالغ بر 20 جشنواره در استان اجرا شده است، تصریح کرد: در عرصه اختراع،  مخترعین  و مبتکرین  انتظار حمایت از مسئولین را دارند .

این مسئول افزود: حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه با الویت طرح های دفاعی و دارویی  است که برای دریافت اختراعات محدودیتی وجود ندارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار