فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه قائم شهر  تاکید کرد: باید گفتمان شهدا را با برنامه‌های متنوع فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
باید گفتمان‌ شهدا را در جامعه نهادینه کنیم
 
سرهنگ پاسدار حسین علیزاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر با اشاره به برنامه  شبی در معراج  گفت: این برنامه ویژه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است که در هر یک از شب‌های هفته بسیج به مدت یک هفته از ساعت ۲۰ شب در جوار پنج شهید خوشنام حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه به گروه‌های جهادی شهرستان  اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی با نگاه به نظریه راهبردی مقاومت فعال مقام معظم رهبری در شرایط کرونا دست از کار نکشیدند و با هدف نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب ذکر یاد و نام شهید، خاطره و زندگی نامه شهید در فضای مجازی را  به صورت زنده به نمایش گذاشتند.
 
علیزاده با اشاره به  شرایط سخت کرونایی  ادامه داد :آیین تکریم از خانواده‌های شهدا از طریق فضای مجازی  در شهرستان انجام می شود که امروزه یکی از موضوعات اساسی و اصلی مورد نیاز جامعه است.
 
فرمانده سپاه قائم شهر  در ادامه با اشاره به اینکه بسیج شهرستان با ابتکار عمل و ورود آتش به اختیار در فضای غبار آلود مجازی این برنامه را برای همشهری‌های عزیز تهیه و تدارک دید، خاطرنشان کرد: بسیجیان با فضاسازی مناسب و شایسته‌ای که بتوان قدر و منزلت خانواده‌های معظم شهدا را نشان  داد، وارد عمل شدند.
 
علیزاده  بهترین نمونه از گروه‌های انقلابی و جهادی طبق بیانات مقام معظم رهبری   را شهدا و خانواده‌های شهدا دانست و اضافه کرد: شهدا و خانواده های معظم شهدا ما را متذکر به نگاه انقلابی و جهادی می‌کنند، نگاهی که در آن سخن از ایثار، فداکاری، گذشت، ولایت مداری، دفاع از وطن و ناموس وجود دارد تا این اندیشه ناب ایثار و از خودگذشتگی برای ما در تاریخ انقلاب اسلامی بماند و بدرخشد.
 
فرمانده سپاه قائم شهر  در پایان تاکید کرد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا را سرلوحه کار خود داریم و همه ساله این برنامه به صورت جدی ادامه دارد تا گفتمان شهدا بدین وسیله در جامعه غالب شود و نیز در مسیر اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت آن گام‌های موثری برداریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها