همزمان با هفته بسیج؛

آغاز طرح ثامن در پایگاه های بسیج استان چهارمحال و بختیاری

طرح ثامن همزمان با هفته بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت فضای مجازی و حضور هوشمندانه نیروهای ارزشی در این فضا، مرحله چهارم طرح ثامن در فضای مجازی با حضور بسیجیان فعال در عرصه فضای مجازی شروع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: طرح ثامن با هدف روشنگری سیاسی و بصیرت افزایی فرهنگی و اعتقادی و بالابردن سطح دانش بصیرتی بسیجیان اجرا می شود.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم با بسیجیان سراسر استان چهارمحال و بختیاری در پایگاه های مقاومت بسیج، اعلام مواضع رسمی سپاه در خصوص مسائل داخلی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، از دیگر اهداف اجرای طرح ثامن در فضای مجازی با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم امکان برپایی نشست های حضوری و تجمعات بسیجیان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون سه مرحله از طرح ثامن در قالب رزمایش برگزار شده و امروز چهارمین مرحله ی طرح ثامن در سطح پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد.

وی گفت: در این رزمایش اهداف تشکیل بسیج تبیین و آخرین دستاوردها تشریح می گردد.

ارسال نظرات