مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک:

روحیه بسیجی موجب آزادی و آزادگی خواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک گفت: روحیه بسیجی هر کجا که نهادینه شود موجب آزادی و آزادگی خواهد شدکه عراق و سوریه با همین تفکر از چنگال استکبار و تروریسم رهایی پیدا کردند.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، حجت الاسلام عبدالهی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک در همایش بصیرت افزایی که به مناسبت هفته بسیج در شهر پیشین برگزار شده بود، اظهار داشت: بسیج لشگر مخلص خدا برای یاری رساندن دین او است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج می‌فرمایند که بسیجیان تنها به دارندگان کارت‌های بسیج معطوف نمی‌شود و هر کس که دل در گرو انقلاب و کشور دارد بسیجی به حساب می‌آید.

عبدالهی تصریح کرد: روحیه بسیجی هر کجا که نهادینه شود موجب آزادی و آزادگی خواهد شد که شما مشاهده نمودید در کشور‌های مختلف از جمله عراق و سوریه با همین تفکر از چنگال استکبار و تروریسم رهایی پیدا کردند.

وی افزود: ما امیدواریم در سایر کشور‌ها از جمله افغانستان، لیبی و ... نیز این روحیه نهادینه شود تا مردم آن از زیر بار استکبار و تروریسم جهانی آزاد شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان باز نگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیجیان اهل سیاست هستند، اما سیاست زده و جناحی نیستند و در واقع به دنبال بصیرت افزایی هستند.

وی افزود: بسیج همواره از مواضع اصلی خود کوتاه نخواهد آمد، اما همواره به دنبال جذب حداکثری و تاثیرگذاری بیشتر بر دیگران هستند.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج منظومه‌ای است که می‌تواند تمام دنیا را با فرهنگ خود آباد کند.
ارسال نظرات