امام جمعه درگز مطرح کرد؛

مقابله با کرونا مستلزم تقویت تفکر بسیجی در مردم

حجت الاسلام ایروانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چشم امید همه مردم به بسیج و تفکر بسیجی است؛ اگر بتوانیم این تفکر را تقویت کنیم قطعا تمام مشکلات ما حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
حجت الاسلام محمدحسین ایروانی، امام جمعه درگز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستعضعفین، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی برای این نظام تفکر بسیجی است که امام راحل ما نهال آن را بر اساس اسلام ناب و قرآن کریم جانمایی کرد.

وی افزود: تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون ثمرات بسیار زیادی برای ما داشته؛ از پیروزی در دفاع مقدس گرفته تا حل و فصل فتنه‌های داخلی و رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی؛ خدمات فراوان بسیج و تفکر بسیجی از حساب شمارش خارج است.

امام جمعه درگز یکی از توفیقات سپاه را مردمی بودن آن دانست و گفت: بسیج شجره طیبه است و تمام کسانی که تفکر بسیجی دارند شاخ و برگ این شجره هستند؛ اگر تفکر بسیجی که در واقع بر اساس اخلاص و کار برای خداست در هر فردی باشد، آن فرد یا مدیر یا طلبه منشا خیر و برکت خواهد شد.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به خدمات فراوان بسیج در حوزه مقابله با کرونا تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چشم امید همه مردم به بسیج و تفکر بسیجی است؛ این تفکر ممکن است در یک وزیر حوزه بهداشت و درمان باشد یا کسانی که از ابتدا در حوزه مسائل بهداشتی و معیشتی پای کار بودند؛ اگر بتوانیم این تفکر را تقویت کنیم قطعا تمام مشکلات ما حل خواهد شد.

وی تصریح کرد:، اما در مقابل اگر بخواهیم نقاط ضعف خود را بررسی کنیم خواهیم دید هر جا دچار مشکل بودیم یا عقب گرد کردیم، آنجا تفکر غیر بسیجی و غربگرایانه مدیریت را بر عهده داشته است

امام جمعه درگز ابراز کرد: آمریکا به خاطر هراسی که از تفکر بسیجی داشت سردار سلیمانی ما را به شهادت رساند؛ اما امروز همین تفکر در کشور‌های دیگر رژیم صهیونیستی را محاصره کرده و باعث وحشت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

حجت الاسلام ایروانی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در خدمت خالصانه و بسیجی وار به مردم خودسازی است؛ اگر در این کار موفق بودیم در جامعه سازی هم موفق خواهیم شد و انشالله همین تفکر بسیجی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار