امام‌جمعه نیشابور:

نابودی اسرائیل با تفکر بسیجی اتفاق خواهد

امام‌جمعه نیشابور گفت: نابودی اسرائیل با تفکر بسیجی اتفاق خواهد افتاد و تاکنون این تفکر در عراق، در سوریه، در پاکستان حتی در مصر و سودان نفوذ و رشد کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل یعقوبی در دیدار مدیران ارشد سپاه نیشابور که به مناسبت آغاز هفته بسیج در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار داشت: در انقلاب ما شکست وجود ندارد ما نگران دل‌بستگان به امریکا هستیم یقین داشته باشید صاحب‌الزمان (عج )صاحب ماست و نخواهند گذاشت انقلاب به خطر بیافتد.

وی بابیان اینکه نابودی اسرائیل با تفکر بسیجی اتفاق خواهد افتاد عنوان داشت: این تفکر در عراق، در سوریه، در پاکستان حتی در مصر و سودان نفوذ و رشد کرده است امیدواریم یک روزی این تفکر بسیجی برگ و بار پیدا کند و شاخه‌ها به هم برسد و دست‌به‌دست هم بدهند و مشکلات دنیا را به‌خصوص این غده سرطانی از بین ببرند.

یعقوبی اظهار داشت:از افتخارات بسیج این است که فرمانده آن‌یک فقیه عادل بصیر و مدیر و مدبر است.

وی ادامه داد:بسیج علی رغم وجود گرو‌ها و سلیقه‌ها و حزب‌ها در کشور توانسته جامعیت خودش را حفظ کند. تمام فرق در کشور رسمیت دارند در بسیج سهیم هستند به همین خاطر بسیج رنگ و بوی حزب و حتی مذهب قرار نمی‌گیرد یک گروه مخلص برای خدا است.

امام‌جمعه نیشابور تأکید کرد:فرق نمی‌کند دولت اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب بسیج نظام را از بحران نجات می‌دهد و این نشان می‌دهد بسیج نگاه حزبی و گروهی ندارد.

یعقوبی بسیج را نیروی کمک‌رسان معرفی کرد و عنوان داشت:بسیج نیروی شده است که در هر شرایطی خودش را با آن شرایط منطبق می‌کند اگر سیل است کمک به سیل اگر کرنا هست کمک سالم‌سازی محیط و... چیز خاصی وجود ندارد به هر شکلی ممکن باشد تلاش می‌کند خودش را کمک‌رسان معرفی کند این‌چنین توانایی در هیچ کجای دنیا نیست

امام‌جمعه نیشابور گفت:افتخار می‌کنیم که در خدمت بسیجیان باشیم امیدواریم خط بسیج ختم به پایان ظلم ستم در دنیا بشود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در این دیدار گفت:بسیج از احدی ترس و واهمه ندارد، چون گره به دنیای مادی نخورده است، بسیج از خط ولایت نه عقب‌مانده نه جلو رفته است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رحیمی اظهار داشت:تفکر بسیجی دشمن را پشت مرز‌ها نگاه داشته است اگر نبود روحیه بسیج بار‌ها کشور مورد هجمه قرار می‌گرفت و ای‌کاش مسئولین حال و هوای بسیجی پیدا کنند و ضعف مدیریت‌ها و بی‌تفاوتی‌ها به وجود آمده را جبران کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور نیز گفت:هرسال در ابتدای هفته بسیج رسم بر این است که اگر نمی‌توانیم از محضر خود حضرت آقا کسب فیض کنیم از نماینده ایشان در شهرستان کسب فیض می‌کنیم و این‌یک رسم میمون و مبارک است.

علی نیک یاد اظهار داشت: امسال سمت‌وسوی برنامه‌ها به سمت خدمت‌رسانی و فضای مجازی بردیم و هرروز یک خدمت و رزمایش انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار