خبرهای داغ:

هدف بسیجی خدمت خالصانه است.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه(س) شهرستان سرخه گفت: شجره طیبه بسیج با هدف خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهای خالصانه، بدون هیچ چشم داشتی برای هموطنان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۱۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

همزمان با آغاز هفته بسیج سمیه ادهم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه ضمن اشاره به اینکه پنجم آذر سال ۱۳۵۹ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است که این روز را امام خمینی رضوان الله نامگذاری فرمودند؛ اظهار داشت: در آن روزهایی که مردم با جانفشانی های خود توانستند انقلابی عظیم را رقم بزنند امام و رهبر فرزانه ما دستور به تشکیل سازمانی به نام بسیج را صادر کرد.

وی تصریح کرد: حضور بسیجیان سلحشور و جان بر کف از زمان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بسیار پررنگ بود، چرا که بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه از همان روزهای آغازین این ویروس منحوس پا در عرصه نهادند و با تشکیل گروه های جهادی تا به امروز خدمات ارزنده ای را به کشورمان ارائه کردند.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه(س) شهرستان سرخه با بیان اینکه بسیج یعنی یک گروه سازمان یافته در تمام عرصه ها پس تمام هدف یک بسیجی انجام خدمت خالصانه است؛ گفت: شجره طیبه بسیج با هدف خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهایی خالصانه  بدون هیچ چشم داشتی برای هموطنان تشکیل شد.

ادهم در ادامه اضافه کرد: هنگامی که فردی تمام هدفش خدمت رسانی باشد پس تفاوتی نمی کند که در کجا و در چه زمانی این خدمت را انجام دهد. در جامعه امروز ما، حضور بسیجی خصوصاً تفکر بسیجی یک الزام است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی با اشاره با اینکه بسیج در تمام طول سال با برنامه‌های متنوع در مناسبت های مختلف حضور فعال دارد؛ اما برنامه هایی که ویژه در این هفته برگزار می شود نشانگر رشادت ها وتلاش‌های خالصانه بسیجیان گذشته است؛ شهدایی که از دل بسیج برخاستند و به درجه رفیع شهادت رسیدند؛ خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ماست که در تمام لحظات زندگی مان خصوصاً در این هفته یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه(س) شهرستان سرخه در خاتمه گفت: امسال با توجه باتوجه به شیوع کرونا امکان برگزاری بسیاری از برنامه ها به روال سال های گذشته را نداریم؛ اما تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در فضای مجازی و محله ای با محوریت مساجد یاد و نام شهدا را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها