خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر بازخوانی چشم انداز فرهنگی در سند چشم انداز 1404 یعنی «نقشه مهندسی فرهنگی کشور» اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید در تحقق نقشه فرهنگی کشور پیشتاز باشد.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم در دیدار ویدئو کنفرانسی با مسئولان بسیج دانشجویی استان  به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، تاکید کرد: بسیج باید در همه عرصه ها پیشگام و پیشرو باشد.

وی گفت: یکی از عرصه های پیش رو که نیازمند حضور اثرگذار بسیج است، تشکیل دولت جوان حزب الهی و تحقق سند چشم انداز 1404 در ایران اسلامی است که نیروی مردمی بسیج با ولایت مداری باید در این مسیر حرکت در خور توجه داشته باشد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب محوری ترین تحریف را که تقریباً به همه شایعات، دروغ پراکنی ها و شبهه افکنی ها جهت دهی می‌کند و تمام این شیطنت‌ها را به «جریان تحریف» مُبدل می سازد، تحریف ناکارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی دانستند، از این رو بسیج دانشجویی در این عرصه هم باید به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه تبریز شاخصه ولایت مداری را ویژگی منحصر به فرد و برجسته در تشکل مردمی بسیج خواند و ادامه داد: بسیج با آرمان خواهی در جریانات اجتماعی و جلوگیری از فساد فعالیت های بزرگی داشته است و مصداق بارز آن را در فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز شاهد بودیم.

همچنین در ابتدای این دیدار که به مناسبت دوم آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و هم زمان با اختتامیه دومین جشنواره سراسری نجم «نهضت جوانان مسئله محور» برگزار شد نوید ناصر مسئول بسیج دانشجویی استان و چند تن از دانشجویان به عنوان مسئولان برتر هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی به بیان نکاتی با نماینده ولی فقیه در استان پرداختند.

ارسال نظرات