فرمانده حوزه بسیج 320 حضرت زینب(س):

بیش از 10 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۳۲۰ حضرت زینب (س) فردیس از اجرای بیش از 10 عنوان برنامه از سوی پایگاه های مقاومت بسیج تابعه این حوزه و برگزاری پویش آمران سلامت در طول هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۷۱۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دریکوندی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج‌ اظهار داشت: بسیجیان حوزه بسیج 320 خواهران شهرستان فردیس همانند سال های گذشته حضور گسترده ای با هماهنگی تمامی فرماندهان پایگاه های مقاومت در برنامه های این مناسبت به صورت ویژه دارند،  البته برنامه های امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر ازسال های قبل اجرا خواهد شد.

پویش آمران سلامت در هفته بسیج برگزار شد

وی افزود : ما در شرایط فعلی کشورکه درگیر ویروس کرونا هستیم و با توجه به دستورالعمل و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برای خواهران بسیجی اولویت دارد، از این رو در همه برنامه ها مراقبت های ویژه ای صورت گرفته تا از دستورالعمل ها تخطی نشود و سلامت همگان تضمین شده باشد.

فرمانده حوزه بسیج ۳۲۰ خواهران گفت: طبق بیانات امام خمینی (ره) بسیج  شجره طیبه  و درخت  تناور و پرثمری است  که شکوفه های آن بوی بهار و وصل و طراوت یقین حدیث عشق می دهد و بسیج بعنوان یکی از ارکان ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان رهبر انقلاب تشکیل شده است.

وی  افزود :تقدیر و تجلیل خانواده های شهداء و همچنین زنان خود اشتغال و نمونه در زمینه های مختلف، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، برپایی نمایشگاه های مجازی از جمله برنامه های هفته بسیج این حوزه بسیج است.

وی تاکید کرد: برگزاری نشست های  بصیرتی واخلاقی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهداء و همچنین توزیع پک های مومنانه و اهدای ماسک به نیازمندان از جمله برنامه هایی است که از هفته بسیج آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها