به مناسبت هفته بسیج

امام جمعه رفسنجان گفت: جهت گیری بسیج باید در راستای ایجاد دولت حزب الهی جوان، انقلابی و جهانی باشد.

امام جمعه رفسنجان در دیدار فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان عنوان کرد؛ رویکرد جدید بسیج، تشکیل دولت انقلابی فراگیر است
کد خبر: ۹۲۹۵۷۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در دیدارفرماندهی وحوزه نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج بر نقش و جایگاه مهم بسیج از دیدگاه امام راحل تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج یک حرکت است و از نظر علمی و فلسفی حرکت سمت و جهت می‌خواهد.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اگر جهت گیری بسیج درست و هدایت شده باشد منشا خدمات مطلوب است و می‌تواند این خدمات را افزایش دهد.
وی با تاکید بر اینکه جهت گیری بسیج باید در راستای ایجاد دولت حزب الهی جوان، انقلابی و جهانی باشد، افزود: حضرت امام راحل هم می‌فرمایند تا وقتی مبارزه حق بر علیه باطل باشد بسیج هم است و این نشان دهنده این است که اسلام و بسیجی نباید محدود به قسمتی از مرز‌ها باشد باید حرکتی فراگیر و جهانی باشد.
عسکری تصریح کرد: هر پایگاه مقاومت، یک پایگاه یارگیری برای انقلاب جهانی امام زمان (عج) است، اگر هدف درست تبیین شود شعار محوری امسال که همان (پیش رو در خدمت و امید آفرین) به عنوان یکی از این اهداف بسیج و ده‌ها موضوع بسیار ارزشمند دیگر را در این هدف پیدا خواهید کرد.
وی با اشاره به خنثی شدن فتنه استکبار در سوریه توسط حشدالشعبی به نقش بسیج و تبیین شدن جلوه‌های جهانی آن تاکید و خاطرنشان کرد: در بسیج مسائلی، چون ایثارگری، شهادت طلبی، ولایت مداری، کفر ستیزی، دشمن شناسی، بصیرت و عمل به تکلیف و... وجود دارد و بسیج در هر برهه‌ای از مشکلات جامعه، پیشرو در خدمت است.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بسیج یک تشکل است که در تمامی دوران‌ها فعال است، بیان کرد: بیان و ارائه خدمات بسیج یک تکلیف الهی است، هر خدمتی که بسیج انجام می‌دهد توفیق الهی است، لذا باید بازگو شود.
حجت الاسلام عسکری توضیح داد: بسیج فقط در سپاه نیست در همه نهاد‌ها می‌تواند وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمن بهتر از ما بسیج را شناخته است، گفت: دشمن به قدرت و اقتدار بسیج اعتراف کرده و قصد تخریب می‌کند لذا باید آمادگی رویارویی با آن را داشته باشیم.
عسکری ادامه داد: آتش دشمن بر رهبری، بسیج، سپاه و روحانیون و ائمه جمعه که این آتش نشانه بر حق بودنشان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار