خبرهای داغ:
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۹۲۹۵۷۹۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان ؛ پیمان اربابیان مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک در طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :

کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی ، اتحاد و اخلاص در جامعه است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف اندیشی امام بزرگوار (ره) عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه های مختلف شناخته می شود.

بدون تردید توجه به توانمندی ها و ظرفیت های وسیع و معتنابه مردم عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کار آمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات می باشد.

بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش نمودند امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی ها و ظرفیت های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت ها و پشتیبانی های خویش و با خدمت افزونتر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا و همه عزیزان فرهنگی بسیجی تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

 

پیمان اربابیان

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک

ارسال نظرات