مالک شریعتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج مرد میدان های سخت است/ ضرورت حضور بسیج در کمک به بیماران فاقد پوشش بیمه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون گریبان بیماران کرونایی را گرفته است بحث عدم پوشش بیمه و هزینه های گزاف درمان است که بسیج می تواند ورود کند.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۴۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص عملکرد بسیج در اپیدمی کرونا، گفت: امروز همزمان در دو جبهه درگیر هستیم. هم جنگ اقتصادی و هم بیماری کرونا؛ خوشبختانه بسیج علاوه بر حضور فعال و موثر در جنگ اقتصادی، از ابتدا بیماری کرونا در چند عرصه و فعالیت حضور داشت؛ هم در ضدعفونی اجتماع و محیط زندگی مردم و هم در کمک به کادر پزشکی و درمانی و بیماران و در کارهایی که هیچکس به آن ورود نمی کرد مثل حضور در قبرستان ها و تدفین و تغسیل فوت شدگان کرونایی.

وی گفت: بسیج از ابتدای انقلاب نشان داده است که مرد میدان های سخت است، یعنی جایی که هیچکس در آن ورود نمی کند بسیج داوطلبانه در آن مسئله شرکت می کند.

مالک شریعتی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که اکنون گریبان بیماران کرونایی را گرفته است بحث عدم پوشش بیمه و هزینه های گزاف درمان است که بسیج می تواند ورود کند و با تجمیع کمک های مردم کمک بیشتر و موثر تری به بیماران کم بضاعت داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تبیین اعلام «بسیج همگانی» توسط رئیس جمهور افزود: بسیج همگانی به طور کلی نیاز به یکپارچه شدن و مکانیزه شدن اطلاعات و نیاز ها و توانایی ها دارد. بسیج به خودی خود همگانی و مردمی است و با حضوری که در همه نقاط و عرصه ها دارد این همگانی شدن بسیج نمود بیشتری دارد.

ارسال نظرات