خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
سرهنگ بابایی گفت: جهت رعایت بهداشت فردی و محیطی و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، از سربازان به صورت روزانه تست کرونا گرفته می شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۶۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

سرهنگ پاسدار سید اباذر بابایی فرمانده قرارگاه سپاه صاحب الامر(عج) در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: برای رعایت بهداشت فردی و محیطی و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، از سربازان به صورت روزانه تست کرونا گرفته می شود.

وی ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا اقدام به جداسازی سربازان از متمرکز به غیر متمرکز نموده و فاصله اجتماعی در دستورکار قرار گرفته است که در همین راستا ضد عفونی روزانه، استفاده از ماسک برای سربازان و پرسنل کادر، کتترل روزانه با استفاده از تب سنج و علایم ظاهری از جمله اقدامات لازم برای مراقبت در بحث بهداشت عمومی و فردی سربازان است.

سرهنگ بابایی در ادامه تصریح کرد: سربازانی که نتیجه آزمایش کرونا آنان مثبت باشد با هماهنگی بهداری سپاه صاحب الامر(عج) برای درمان، ملزم به طی دوره درمان هستند و ادامه فعالیت آنها با تایید مجدد پزشکان متخصص می باشد.

فرمانده قرارگاه سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی و همگانی برای سرگرمی سربازان، برخی فعالیت ها همچون فوتبال دستی با رعایت پروتکل بهداشتی و تنیس برای گذران اوقات فراغت برگزار می شود. برگزاری کلاس های آموزش قرآن و اذان دو نفره، استاد و شاگرد از دیگر برنامه های قرارگاه برای ایام کرونا می باشد.

وی در پایان نسبت به آگاه سازی سربازان نسبت به مسائل عقیدتی و نظامی گفت: کلاس های شفاهی و عملی برای آگاهی سربازان توسط قرارگاه برگزار می شود که این امر، خدمت سربازی با شناخت حقیقی را برای جوانان به همراه دارد.
همچنین برگزاری مسابقه کتاب خوانی و قرآن و اذان در قرارگاه به مناسبت هفته بسیج انجام و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها