نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات کشور نیاز به جهادگران اقتصادی داریم ،تاکید کرد:قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به مدیریت نادرست است.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
برای رفع مشکلات کشور نیاز به جهادگران اقتصادی داریم
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا  و نخبگان جامعه کارگری ، کار فرمایی صنعت استان مازندران در هفته بسیج،  ضمن تبریک این هفته  به بسیجیان مازندرانی و جهادگران عرصه اقتصادی کشور گفت: پاکترین سرمایه‌ها و درآمد‌ها  از راه کار به دست می‌آید.

آیت الله لائینی با تصریح بر اینکه تولید سرمایه بدون کار از جمله رباخواری حلال نیست، افزود: خداروشاکریم که بسیجیان ما در این حوزه به دنبال کار سالم و تامین معیشت سالم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به سه ضلع  نیروی کار و کارگر،   مدیریت و  قانون کار و مدیریت اضافه کرد: اگردر این سه ضلع درست عمل کنیم؛ خروجی آن تولید و رونق تولید در کشور می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی  رشد کار و کم کردن مشکلات اقتصادی کشور را منوط به این سه ضلع کار دانست و خاطر نشان کرد: کار باید از لحاظ فنی توانمندسازی شود لذا ما هم نیاز به کار ساده و هم نیاز به کار فنی و حرفه‌ای داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران  مدیریت درست در مجموعه کارگری را ضروری دانست و تاکید کرد:  اگر مدیریت درستی نداشته باشیم، کار به درستی انجام نمی‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه ایران دارای ۹ درصد منابع و سرمایه دنیا است، افزود: با مدیریت درست می‌توانیم از این سرمایه و منابع کشورمان به درستی استفاده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه  قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به مدیریت نادرست است، اضافه کرد: بخشی دیگری از مشکلات مربوط به اقتصاد و تحریم اقتصادی کشور است، که نیاز داریم روز به روز قوی‌تر شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها