در اولین جلسه رابطین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار مطرح شد:

هر زمان خواستیم، توانستیم

حجت الاسلام شاهانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ استفاده از ظرفیت ها و اهمیت دادن به جوانان نخبه را تحقق در اهدافی دانست که می تواند ما در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام یاری کند.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۹۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
هر زمان خواستیم، توانستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین شاهانی در اولین جلسه رابطین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ که در 27 آبان سال جاری برگزار شد گفت: ماموریت های بسیج اقشار بسیار گسترده و در ابعاد عقیدتی و سیاسی قابل اهمیت است که باید با برنامه ریزی و پشتکار وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، می بایست این آمادگی ایجاد شود تا شاهد انتخابات خوبی باشیم و باید از همه ظرفیت های موجود در جهت آگاه سازی مردم در انتخاب فرد اصلح استفاده نماییم تا دشمنان بدانند تحریم های ظالمانه و پروپاگاندای تبلیغاتی نمی تواند تاثیری در خلق حماسه های حضور مردمی در عرصه های متعدد کشور عزیزمان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ در ادامه ضمن اشاره و تاکید در خصوص اهمیت قرارگاه مجازی ثامن از راه اندازی کانال های متعدد اقشار در پیام رسان ایتا خبر داد و بر افزایش آنها تاکید نمود.

وی با تاکید بر این مطلب که استراتژی های آمریکا با ما عوض نخواهد شد بلکه تاکتیک های سردرمداران آنها تغییر خواهد کرد افزود: دشمنان نظام در تالشند تولیدات کشور را به زمین بزنند و ضمن معرفی ناکارآمدی مسئولین نظام، یاس و نومیدی را بین مردم تزریق نمایند، اما راه مقابله با این دسیسه ها نگاه به داخل و ظرفیت های علمی و جهادی کشور است و به لطف پروردگار از این موارد در کشورمان فراوان داریم.

هر زمان خواستیم، توانستیم

باید از آفت فرصت سوزی بپرهیزیم

موسوی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ نیز در ابتدای جلسه ضمن تشریح وظایف بخش های زیرمجموعه رابطین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار گفت: در تصمیم گیری ها و انجام امور باید دقیق و سریع باشیم و از فرصت سوزی و طوالنی شدن زمان در پیگیری امور محوله بپرهیزیم بلکه به گونه ای عمل کنیم تا مردم نتیجه مطلوب آن را در کمترین زمان ممکن لمس کنند. 

وی در این باره افزود: اگر امروز این فرصت به ما داده شده تا مسئولیتی داشته باشیم ، مردم از ما توقع دارند و باید بدانند که مسئولین آنها در حال خدمت هستند.

موسوی خاطر نشان کرد: باید افراد توانمند و شایسته که بی نام و نشان هستند را جستجو و معرفی کنیم زیرا شناخت و استفاده از ظرفیت های داخلی بسیاری از سدها و مشکالت را از میان برداشته و وابستگی به خارج از کشور را برای ما کمتر و کمتر خواهد کرد و این رمز پیروزی در مقابل تحریم های دشمن خواهد بود.

در پایان این نشست، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین نعیمی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ابراهیم وجدانی به عنوان مدیر فرهنگی و تبلیغات سازمان بسیج اقشار استان تهران و مجید محمد سمنانی بعنوان رابط نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مداحان تهران بزرگ منصوب شدند. 

هر زمان خواستیم، توانستیم
هر زمان خواستیم، توانستیم

 

ارسال نظرات