مدیر فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: همزمان با هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه ای از کتاب " یادت باشد" در سپاه شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد با تبریک هفته مبارک بسیج، گفت: همزمان با  هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه ای  از کتاب "یادت باشد" ویژه عموم مردم برگزار می شود.

وی، افزود: در راستای توسعه سرانه مطالعه در بین کارکنان و به منظور گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با هفته بسیج، مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب "یادت باشد" برای عموم مردم برگزار می شود.

به گفته مدیر فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد، با بیان اینکه، از جمله مسائل مهم فرهنگی کشور، احیای فرهنگ کتابخوانی می‌باشد که همه در قبال آن مسئولیت دارند، افزود: انجام مسابقات کتابخوانی و خلاصه‌نویسی کتاب‌ها می‌تواند موجب ایجاد اشتیاق در افراد برای خواندن کتاب شود.

گفتنی است کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم است که برای دفاع از حریم عقیله زینب‌کبری(س) در پاییز سال 1389 به کربلا رفت، در پاییز سال ۹۱ عقد کرد، در پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال ۹۴ به شهادت رسید.

این کتاب، زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی است که در ۳۹۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، باید جذاب ترین قسمت کتاب را در کلیپی 1 دقیقه ای بازروایی و در فضای مجازی به آدرس مندرج در پوستر ارسال نمایند.

ارسال نظرات