مهندس پوربهرامی با اشاره به طرح تحول چابکی اداری و دولت الکترونیکی از سامانه آموزش مجازی سازمان بسیج مهنسین عمران و معماری استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۱۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان روز دوشنبه مورخ 26 آبان ماه به مناسبت سالروز آزاد سازی سوسنگرد و در آستانه آغاز هفته بسیج، با حضور مهندس پوربهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان و جمعی از پرسنل سازمان و حضور برخط مدیران کانونهای شهرستانی، از سامانه آموزش مجازی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان رونمایی به عمل آمد.
در این ویدئو کنفرانس مجازی آقای مهندس پوربهرامی ضمن اشاره به این موضوع که آموزش در بستر فضای مجازی و برگزاری برخی جلسات بصورت مجازی در حال حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، مدیران کانونها را به حضور بیشتر در این فضا ترغیب نمودند. ایشان همچنین با تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد و اشاره به طرح‌های ابلاغی از سازمان مرکزی بسیج به تشریح کامل دستورالعمل اجرایی طرح عمران روستا پرداختند. در ادامه مدیران کانونهای شهرستانی ضمن تقدیر و تشکر از ایجاد بستر مجازی برای برگزاری جلسات که باعث سهولت در برقراری ارتباط با مدیران استانی شده است، به ارائه نقطه نظرات خود در مورد طرح عمران روستا پرداختند.
در انتهای این ویدئو کنفرانس نیز از جزوه آموزشی تعمیر، نگهداری و سرویس کولرهای اسپیلت و پنجره‌ای که به همت کارگروه تاسیسات سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان تهیه و تدوین شده بود و همچنین کتابچه‌های گروه‌های تخصصی هشت‌گانه که نقشه راهی برای حرکت کانونهای شهرستانی است، رونمایی شد.

ارسال نظرات