همزمان با فرارسیدن هفته بسیج از خانواده‌های ۲ شهید کشتی گیر شامل «محمد آژند» و «سجاد عفتی» در محل فدراسیون کشتی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در فدراسیون کشتیتجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در فدراسیون کشتی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، این مراسم با حضور «مهدی میرجلیلی» رییس سازمان بسیج ورزشکاران «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی، «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان،  و «شروین اسبقیان» رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به میزبانی فدراسیون کشتی برگزار شد.

میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای این مراسم، گفت: بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود. انتظار داریم با تدابیر وزارت ورزش به آزادسازی زندانیان غیرعمد که عموما ورزشکار هستند با کمک خیرین کنیم.

عبدالحمید احمدی نیز با تبریک هفته بسیج، گفت: از «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم است و چه در حوزه قهرمانی یا مدیریتی موفق بوده تشکر می کنم. با این شیوه به طور قطع شاهد موفقیت کشتی ایران خواهیم بود.  بازسازی خانه‌های کشتی فدراسیون یک کار جهادی و بزرگ بود که انجام شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین بیمه نظام جمهوری اسلامی خون شهیدان است و اگر الان می بینیم جمهوری اسلامی با عزت در جهان حرف می‌زند و مقابل ابرقدرت جهان می ایستد نتیجه ظرفیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کرده‌اند. امیدوارم امانت‌داران خوبی برای شهدایمان باشیم. امیدوارم فقط شعار ندهیم و در عمل مروج فرهنگ بسیجی باشیم.

ارسال نظرات