نشستی با حضور دکتر ابن‎ الدین قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور،دکتر روحیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، مصطفی زاده پژوهشگر، موسس و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهید دستواره و اعضای شورای مرکزی و نیز به صورت مجازی با رابطین بسیج در کلیه استان‌ها در سالن 9 دی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۶۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه دفتر بسیج اساتید دانشگاه در ساختمان شماره 3 دانشگاه و با حضور مدعوین روز دوشنبه 3 آذرماه 1399 برگزار شد.

افتتاح دفتر بسیج اساتید در ساختمان شماره 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی

دکتر ابن‌الدین در این مراسم، ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران بسیج ستاد مرکزی، این فعالیت‌ها را هم‌راستا با سربازی برای امام زمان(عج) خوانده و خاطر نشان کرد که اگر چه مشکلات زیادی بر سر راه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، تلاشگران و دوستان بسیاری نیز در این نظام فعالیت می‌کنند.

در ادامه این برنامه، نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی و به صورت مجازی با حضور رابطین بسیج در استان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس  برگزار شد.

سپس  دکتر روحیان، مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، به تبیین فعالیت‌های بسیج دانشگاه در پیشبرد اهداف کشور و تبیین نقش کانون‌ها در بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

وی با بیان نقش مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران در طرح مواسات، بر ظرفیت این دانشگاه در حل مشکلات جاری کشور تاکید کرد  و ضمن قردانی از تلاش اساتید  به تبیین نقش و جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

دکتر ابن‌الدین در ادامه بسیج را ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی دانست که ظرف خود را برای پوشش دادن حضور مردمی آماده کرده است.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور، با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مباحث زیربنایی برای توسعه و قدرت یک کشور، یکی از بارزترین ماموریت‌های این دانشگاه را تربیت تکنسین ماهر خواند و اساتید بسیجی را به شناسایی مسائل کشور و اهتمام به حل این مسائل دعوت کرد و خواستار تشکیل گروه‌های رصدگر توسط اساتید بسیجی دانشگاه و خواستار مشارکت اساتید در اجرای کامل منویات رهبری و جلوگیری از انحراف در عملکرد نظام شد.

وی استاد بسیجی را استادی خواند که بین تخصص خود و مشکلات جامعه رابطه‌ای ایجاد نماید و در حل مسایل و مشکلات کشور کوشا باشد.

سپس صنعتی معاون آموزشی بسیج اساتید دانشگاه  علمی کاربردی به قرائت  متن بیانیه بسیج اساتید پرداخت.

گفتنی است برنامه پایانی این نشست به سخنرانی مهندس مصطفی زاده، موسس و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهید دستواره  با موضوع " تبیین چرایی و چگونگی تشکیل بسیج در کل کشور " و  تبیین نقش بسیج در دوران‌های مختلف در حل چالش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج دانشگاه علمی کاربردی

ارسال نظرات