مدیرکل انتقال خون استان کرمان درخواست کرد:

اهدای پلاسمای خون بهبود یافتگان از کرونا به شکرانه سلامتی/ پویش نذر خون توسط بسیجیان جامعه پزشکی

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: از بهبودیافتگان از کرونا درخواست داریم تا به شکرانه سلامت اهدای پلاسما را در دستور کار قرار دهندو 28 روز پس از بهبودی می ‌توانند برای اهدای پلاسما اقدام کنند.  
کد خبر: ۹۲۹۶۲۱۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، به مناسبت هفته بسیج پویش نذر خون توسط بسیجیان جامعه پزشکی استان کرمان برگزار شد.

 مدیرکل انتقال خون استان کرمان اظهار داشت: با توجه به کاهش ذخایر خون در سطح کشور و استان کرمان به دلیل شیوع ویروس کرونا پویش نذر خون بسیجیان استان کرمان را به مناسبت هفته بسیج برگزار شد و خدا را شکر بسیجیان استقبال خوبی از این پویش داشتند.

وی افزود:  با توجه به شرایط بحرانی که در آن قرار داریم از تمامی همشهریان عزیز درخواست داریم با مراجعه به پایگاههای و  اهدای خون به بیماران نیازمند مشارکت داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان افزود: با توجه به استقبال بسیج، سپاه ثارالله استان دیگر دستگاه ‌ها و هم‌استانی‌ها ذخایر خونی استان در حال حاضر خوب است کاهش ذخائر نداریم .

وی گفت: از بهبودیافتگان از کرونا درخواست داریم تا به شکرانه سلامت اهدای پلاسما را در دستور کار قرار دهندو 28 روز پس از بهبودی می ‌توانند برای اهدای پلاسما اقدام کنند.  

میرزایی  خاطر نشان کرد: همان طور حاج قاسم با خون خودش از کشور دفاع کرد اهدا کنند خون نیز با اهدای خون خون نجاتبخش بیماران هستند.

ارسال نظرات