مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج خبر داد
مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی گفت: در آیینی با حضور مسئولان سپاه عاشورا و مدیرکل ورزش و جوانان، استان از جلد نخست کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی با عنوان «سکوی شهادت» به مناسبت هفته بسیج رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجن شرقی،  افزود: این کتاب به همت بسیج ورزشکاران استان و در مرکز فرهنگی شهدای ورزشکار استان در راستای اهداف فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران تدوین شده است.
وی بیان کرد: کتاب «سکوی شهادت» در برگیرنده اطلاعات جامع 57 شهید ورزشکار استان (جلد اول)  از رشته های فوتبال، هنرهای رزمی، بسکتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز، هندبال، دوچرخه سواری، کوهنوردی، شنا و راگبی است.
علیزاده ادامه داد: امروز به علت نام گذاری روز شمار هفته بسیج که روز ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نام نهاده شده بود با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این اثر رونمایی و تقدیم جامعه ورزش استان شد تا در راستای توسعه این فرهنگ غنی گامی برداشته باشیم.
 علیزاده اضافه کرد: کتاب «سکوی شهادت» در مرکز رقومی و آفرینش های معاونت فرهنگی سپاه و در مدت چهار ماه تدوین و گرد آوری شده و در چاپ نخست با شمارگان هزار جلد کتاب چاپ شده که کار صفحه آرایی آن را مرکز آفرینش های بسیج استان و چاپ اعظم عهده دار بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها