به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

اهدای خون بسیجیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
کد خبر: ۹۲۹۶۲۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از بسیجیان با حضور در پایگاه انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت‌های همیشگی و مسئولانه مردم شریف شهرستان مهرستان در مسائل اجتماعی خصوصا مدیریت شیوع ویروس کرونا که در ابعاد جهانی با آن درگیریم اظهار داشت: با توجه به نیاز بیماران تالاسمی، سرطانی، کبدی، پیوندی و بیمارانی که به طور دوره‌ای نیازمند دریافت فراورده‌های خونی هستند، مانند همیشه مراکز و پایگاه‌های اهدای خون را تنها نگذارند و در این مشارکت انسان دوستانه شرکت نمایند.

وی افزود: با توجه به همه گیری شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های انتقال خون همچون سایر مراکز اهدای خون کل کشور جهت دریافت خون کاملا آماده بوده و برابر استاندارد‌های لازم بهداشتی که این مراکز ملزم به رعایت حداکثری آن شده اند هیچ گونه خطری متوجه اهداکنندگان محترم نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان با توجه به کاهش نسبی میزان اهدای خون به دلیل شرایط عمومی اخیر، اظهار امیدواری نمود با مشارکت حداکثری مردم عزیز در این خصوص مشکل مضاعفی گریبانگیر بیماران و نیازمندان فراورده‌های خونی نشود.
ارسال نظرات