در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت هفته بسیج عنوان شد:

نیروهای مسلح الگوی تمام عیار و بن بست شکن هستند

سردار معروفی اضافه کرد: اگر مدیران اجرایی کشور ما از هر گروه و جناحی الگوی خود را مدیریت نیروهای مسلح قرار دهند ما در کشور هیچ مشکلی نداریم نیروهای مسلح ما الگوی تمام عیار هستند و این الگو بن بست شکن است.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، صبح امروز فرمانده انتظامی استان کرمان با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت هفته بسیج دیدار کرد.

سردار معروفی در این دیدار ضمن خیر مقدم به  فرمانده پرتلاش ، انقلابی ، ولایی ، بسیجی و مردمی انتظامی استان سردار ناظری و معاونین محترم و عرض تسلیت رحلت سید یحیی جعفری امام جمعه سابق استان اظهار داشت:  این آدم پارسا و ارزشمند برای همه ما الگو بود.

وی در ادامه افزود: ان شاء الله خداوند متعال همه ما را بسیجی واقعی اسلام قرار دهد و به ما توفیق دهد که بتوانیم با تفکر بسیجی که فرهنگ واقعی اسلام ناب  است رسالتمان را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که حیاط ما را در این برهه قرار داد که اسلام ناب حاکمیت پیدا کرده ، اسلامی که فخر اولیا و انبیاء الهی است.

این مقام مسئول گفت: خدا را شاکریم که درک کردیم انقلاب و امام را و امام بعد امام را و خدا را شکر می کنیم که فرمانده همه ما مرجع تقلیدمان نائب امام زمان است اینها برای همه ما در نیروهای مسلح یک ویژگی منحصر به فرد است که خداوند متعال ما را اینچنین آفرید.

سردار معروفی ادامه داد: وقتی جمعی از برادران انتظامی، پاسداران، ارتشیان و بسیجیان  جایی قرار می گیرند مردم احساس آرامش دارند و احساس می کنند به کوه تکیه کرده اند و به واسطه وجود این نیروهای ولایی و مردمی و انقلابی خدا را شاکریم.

وی تصریح کرد: بسیج یک فکر و آرمان است شخصیتهایی مثل شهید صیاد شیرازی و شهید شیرودی و شهید بابایی بسیجی بودند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: همینکه سپاه مراقب انتظامی ، انتظامی مراقب بسیج ، بسیج مراقب ارتش است یک فکر و جریان است و همه ما  بسیجی هستیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: دشمن دعوایش با ما روی اندیشه و فکر است  و این را نمی تواند بپذیرد .

معروفی اضافه کرد: اگر مدیران اجرایی کشور ما ، از هر گروه و جناحی الگوی خود را مدیریت نیروهای مسلح قرار دهند ما در کشور هیچ مشکلی نداریم نیروهای مسلح ما الگوی تمام عیار هستند و این الگو بن بست شکن است.

وی  گفت: شخصیتی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی عصاره این الگو است ، همه نیروهای مسلح و هر کس بخواهد بفهمد فکرنیروهای مسلح چیست محور عملی او حاج قاسم می شود.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: اگر مشکلی پیش آید همه حاج قاسم سلیمانی می شوند بسیج هم همین فرهنگ و آرمان و ایده را دارد بدون اینکه کوچکترین چشمداشتی داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظرات