مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی:

دانشجویان بسیجی با وجود تعطیلی ها همچنان پای کارند

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: با وجود تعطیلی روزهای اخیر نهضت جوانان مساله محور بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی همچنان به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نوید ناصر با اعلام این خبر افزود: در سطح استانی در قالب برگزاری پنج جلسه مجازی همزمان و ارایه دستاوردهای هسته های مساله محور دانشجویان استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شهرستان های بناب، میانه، مراغه،مرند، جلفا و آذرشهر برگزار می شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت هسته های مسئله محور توسط دانشجویان بسیجی در ایام کرونا اظهار داشت: در طی ماه های گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در قالب هسته های مسئله محور توانسته است در شهرستان های محتلف استان نسبت به طرح مسائل جدی در جهت مطالبه گری از مسئولان دستگاه های مختلف اقدام کند.

 ناصراضافه کرد: در اختتامیه دومین جشنواره نجم «نهضت جوانان مسئله محور» که روز گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد ۱۳ هسته از آذربایجان شرقی توانست کاندیدای دریافت رتبه برتر هسته های مسئله محور شده و به بخش پایانی این جشنواره راه پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار