معاون سیاسی سپاه گفت: در مقابله باکرونا بسیج ظرفیت بالایی دارد اما آن طور که باید و شاید از تمام ظرفیت بسیج استفاده نشده است و جا دارد که دولت از ظرفیت بسیج در مقابله با این بیماری استفاده کند.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص توجه به بسیج همگانی، اظهار داشت: در مقابله با کرونا نیاز به بسیج همگانی داریم و ضرورت دارد که مردم در صحنه بیایند. همچنین صنوف و اقشار مختلف باید پای کار بیایند. چراکه این بیماری در کل دنیا همه گیر شده است و پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم دچار اخلال در کارهایشان شده اند و مشکلاتی برای آن ها در پی داشته است. پس مبارزه با کرونا به تنهایی کار دولت و یک دستگاه نیست و همه ی مردم باید به آن ورود کنند و همه دست به دست هم بدهند.

وی گفت: بسیج یک نیروی سازمان یافته و مردمی است که طی 42 سال گذشته هر کجا و هر مقطع که مسئولان برای حل یک مشکل به این نیروی سازمان یافته مردمی توجه کردند به خوبی آن مشکلات رفع و حل شده و کارها جلو رفته است. ما مصداق آن را در دفاع مقدس به خوبی می بینیم که در آن دوره حضرت امام(ره) با ایجاد بسیج عمومی و مردمی، جنگ را مردمی کردند و مردمی شدن این موضوع باعث شد جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل و نامیده شود.

معاون سیاسی سپاه افزود: در پیامی که در 29 ابان ماه سال 67 امام به مناسبت تاسیس بسیج صادر کردند، فرمودند مسئولان به پشتوانه بسیج است که می توانند مشکلات را از بین برده و کشور را به پیش ببرند؛ این یعنی بسیج یک نیروی راهبردی و مردمی است و کلیدی است که هر قفلی را باز میکند و هر بن بستی را از بین می برد.

وی در آخر گفت: در مقابله باکرونا هم بسیج ظرفیت بالایی دارد اما بنظر می رسد آن طور که باید و شاید از تمام ظرفیت بسیج استفاده نشده است و جا دارد که دولت ما و دستگاه های دیگر از ظرفیت بسیج در مقابله با این بیماری استفاده حداکثری بکنند.

ارسال نظرات