محمدرضا رمضان زاده مسوول بسیج کارمندان گفت: با توجه به نیاز بانک خون کشور به انواع گروه‌های خونی، کارمندان بسیجی ادارات با حضور در مرکز انتقال خون استان کردستان با اهداء خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
محمد رضا رمضان زاده مسوول بسیج کارمندان درحاشیه این اقدام ارزشمند در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته بسیج و در ادامه رزمایش کمک مومنانه و ضرورت اهداء خون در ایامی که جمعی از مردم عزیزمان گرفتار بیماری کووید ۱۹ هستند جمعی بالغ ۳۰ نفر از بسیجیان ادارات طی مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری با حضور در مرکز انتقال خون استان کردستان با اهداء خون خود در این امر خدا پسندانه به یاری نیازمندان شتافتند.
 
رمضان زاده افزود: این طرح همزمان با اولین روز از هفته بسیج آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان عزیز هر موقع ضرورتی باشد در عرصه‌های مختلف به یاری مردم عزیز شتافتند و مشکلات موجود را برطرف کردند.

مسوول بسیج کارمندان با تجلیل از تلاش ارزشمند مسئولان و کارکنان مراکز انتقال خون و حضور مردم همیشه در صحنه گفت: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان با حضور در مراکز انتقال خون، در این کار خدا پسندانه مشارکت فعال خواهند داشت.

رمضان زاده در پایان خاطرنشان کرد: حضور پیشکسوتان در کنار آحاد جامعه بویژه جوانان در این روز‌های کرونای سبب حذف شکاف نسل‌ها و باعث انتقال روحیه جهادی و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات