برگزاری میز خدمت تخصصی در سنندج

میز خدمت تخصصی جهادی به مناسبت هفته بسیج در کارخانه شیر استان کردستان با حضور صلاح قریشی مدیر کل تامین اجتماعی و تعدادی از کارگران این کارخانه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، درحاشیه این برنامه که به همت بسیج ادارات برگزار گردید، محمد رضا رمضان زاده مسوول بسیج کارمندان کردستان، اظهار داشت: مدیران خود را خادم مردم می‌دانند و این روحیه و فرهنگ بایستی در همه ادارات و ارگان‌ها تسری یابد و مسوولین باید در همه حال ودر هر صورت خود را پاسخگوی شهروندان بدانند.

وی ادامه داد: از برکات بسیج می‌توان به همین قدرت و اعتبار گردهم آوری ادارت و دستگاه‌ها برای پاسخگویی در قالب میز خدمت اشاره کرد.

رمضان زاده تصریح کرد: بسیج زمینه ساز اجتماع و وحدت و یکپارچگی است بسیج در اکثر امور میانجی گری و ناجی مشکلات مردم بوده است و نقش‌های بی بدیلی را در طول تاریخ این انقلاب ایفا نموده است و هرجا که عرصه‌ای را برای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار بیابد سریعا وارد عمل شده و افتخار خادمی را نصیب خود می‌کند.

در این جلسه مشکلات موجود در این کارخانه با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان کردستان مورد نقد و برسی قرار گرفت و این مقام مسوول قول مساعد جهت رفع و رجوع کردن مشکلات این کارخانه را به مسولین و کارگران این کار خانه داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار