خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی وتبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)

برگزاری آیین گرامیداشت هفته بسیج و نکوداشت نماز در لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)

آیین گرامیداشت هفته بسیج و هفته نکوداشت نماز در لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برگزار شد
کد خبر: ۹۲۹۶۵۰۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع)، آیین گرامیداشت هفته بسیج و هفته نکوداشت نماز در لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد.

در این برنامه از فعالان و خادمان نماز با حضور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این یگان عملیاتی تجلیل و تقدیر شد.

سرهنگ محمد هاشمی پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) در این مراسم به مقام و منزلت نماز اشاره و با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل گیری تا به امروز و در همه مشکلات و فتنه ها یاری گر نیروهای نظامی بوده است و در کنار آن یاری گر مردم و دستگیر مستضعفان بوده است و بنا بر فرموده امام خمینی (ره) شجره طیبه ای است که هر روز تنومند تر و پربارتر از گذشته در حال انجام ماموریت های مختلف است.

حجت الاسلام رئیسیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) نیز در این مراسم با تقدیر از فعالان و شرکت کنندگان در فریضه نماز بیان کرد: حضور مستمر در نماز اول وقت موجب رشد و بالندگی انسان می شود و به همگان تاکید کرد تا پرشور تر از گذشته و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نماز اول وقت شرکت کنند.

وی در پایان این مراسم به نقش پررنگ بسیج در سال های اخیر اشاره و نقش و منزلت بسیج را در یاری رساندن به مردم پررنگ تر از گذشته بیان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار