مسئول بسیج مهندسین استان زنجان گفت: اجرای طرح هر کانون یک روستا نقش موثری در محرومیت زدایی روستاها دارد.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

مجتبی برزگر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک هفته بسیج به خدمات بسیج مهندسین عمران استان زنجان در سال 98-99اشاره وبیان کرد: بسیج جامعه مهندسین عمران استان زنجان در زمینه های علمی،آموزشی نظیر بازدیدهای علمی وبرگزاری مجازی کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی فعالیت های قابل قبولی داشته است.

 

 وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت مهندسین اعضاء به8 کارگروه تخصصی تقسیم شده اند،افزود:کار گروه های تخصصی متناسب شرایط محلی و منطقه ای در بررسی و حل مسائل و مشکلات استان ها و مناطق مختلف حوزه خود فعالیت می کنند.

 

مسئول بسیج مهندسین عمران استان با اشاره به عناوین کارگروه ها تصریح کرد: کارگروه مدیریت شهری(در زمینه مسائل ومشکلات  ونقاط ضعف وقوت شهری)، پدافند غیر عامل، نظام صنفی، مسکن، معماری وشهرسازی ، حمل ونقل،آب  و محیط زیست و هیات اندیشه ورز از کارگروه های فعال استان می باشند.

 

برزگر به اجرای طرح هر کانون یک روستا اشاره وتصریح کرد:در این طرح روستاهای محروم شناسایی وبرنامه های جهادی و محرومیت زدایی با توجه به ظرفیت آن روستا اجرا می شود که پروژه های آبرسانی،احداث دیوار حایل و کمک به طرح هادی از عمده این فعالیت هاست.

 

وی در ادامه به فعالیت های این قشر در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره وتصریح کرد:توزیع بسته های بهداشتی در دو مرحله،تهیه وتوزیع لباس ایزوله برای کادر درمان،  گندزدایی معابر وتهیه وتوزیع بسته های بهداشتی در بین نیازمندان از اقدامات صورت گرفته بسیج مهندسین عمران استان زنجان در طول این ایام است.

 

برزگر در پایان به اجرای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در هفته بسیج اشاره و یادآور شد:امیدواریم با کمک نهادهای مربوطه وخیرین استانی به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در راستای دستگیری از نیازمندان واقشار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا جامه عمل بپوشانیم.

 

ارسال نظرات