خبرهای داغ:
فرماندار خمینی شهر گفت: کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است و بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری خمینی شهر، علیرضا بصیری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با سرهنگ محمد کریمیان دیدار و گفت و گو کرد.
فرماندار خمینی شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است و بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی.
وی به ضرورت نقش بسیج در جامعه هم اشاره کرد و افزود: وجود بسیج برای ایجاد نظم و امنیت در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی لازم و ضروری است، همانطور که در دوران دفاع مقدس بسیجیان برای دفاع از میهن به پا خواستند، امروز نیز شاهدیم که در همه زمینه ها یار و یاور مردم هستند و در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند و ما نیز باید قدر و ارزش تلاش مقدس بسیجیان را ارج نهیم.
نماینده عالی دولت تاکید کرد: نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است و نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکار ناپذیر است.
فرماندار با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل نشان از درایت و هوشیاری بنیانگذار جمهوری اسلامی دارد و باید تا ظهور امام زمان(عج) به منظور تحقق اهداف انقلاب فعالیت کند.

ارسال نظرات