خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در پنجمین روز هفته بسیج سه طرح عمرانی محرومیت زدایی شامل قنات و یک باب منزل روستایی در روستای نارگندل قاینات و قنات روستای کاریزنو شهرستان خوسف است.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هفته بسیج یادآور دلاوری ها و مردانگی هایی است که  در طول چهل ساله انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه ها در میدان حضور داشته وپای کار بودند، بزرگ مردانی که در سیل، زلزله، کمک های مومنانه همواره پای کار بودند و حال در این روزهای کرونایی هم  چه در تولید ماسک، کمک مومنانه و چه در کمک به بیماران بخش کرونایی همواره پای کارند ، بسیجیانی بی ادعا که تنها خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود میدانند و هدفشان کمک به اقشار ضعیف و  محرومیت زدایی است.

هر چند بسیج تنها در این عرصه ها خلاصه نمی شود چرا که در هر کجا که کار لنگ بزند بسیجیان آستین همت بالا می زنند تا یک گوشه کار را بگیرند.

امروز (4آذر) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در مراسم افتتاح، پروژه قنات و خانه محروم در روستای نارگندل شهرستان قاینات از پروژه های بسیج سازندگی  به نمایندگی در این روستای به بهره برداری رسید.


 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا«ع» خراسان جنوبی در این مراسم گفت: سه طرح عمرانی محرومیت زدایی در پنجمین روز از هفته بسیج در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل قنات و یک باب منزل روستایی در روستای نارگندل قاینات و قنات روستای کاریزنو شهرستان خوسف است که برای بهره برداری از این طرح‌ها ۲۱۶ میلیون تومان هزینه شده است و ۸۶ خانوار  از مزایایی آن بهره‌مند شدند.

 مهدی هنری افزود: با بیان اینکه از آغاز هفته بسیج تا پایان هفته دفاع مقدس استان (۱۵ تا ۲۱ آذر ) نیز  370 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در قالب طرح  40 هزار پروژه عمرانی بسیج با اعتبار کلی 17 میلیارد تومان در استان افتتاح می شود گفت: بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از  طریق خیران ، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی و کمک دستگاههای اجرایی  تامین شده که با مشارکت مردم کار اجرایی انجام شده است و در این بازه زمانی مراسم افتتاح می شود.

وی بیان داشت: با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان ارتباط تعاملی که در  استانداری به عنوان ستاد پشتیبانی از فعالیتهای بسیج است از ابتدای سال گذشته تا کنون 920 پروژه در قالب طرح  40 هزار پروژه شروع کردیم با اتمام مابقی آنها تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

هنری اظهار داشت: بالغ بر 42 میلیارد تومان  برای اجرای پروژه ها تا کنون هزینه شده است و تا پایان سال در مراسم مختلف مانند دهه فجر افتتاح میشود.

وی ادامه داد: مراسم محوری افتتاحیه برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج با حضور مهمانان کشوری در ۱۷ آذر ماه در قالب پروژه سالن ورزشی روستای افین به نمایندگی از همه پروژه ها افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است، این طرح ها با مشارکت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها