خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، از اجرای طرح تکمیلی مقابله با کرونا با عنوان "شهید حاج قاسم سلیمانی" همزمان با سراسر کشور و در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عیسی برجی»، اظهارکرد: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، طرح تکمیلی مقابله با کرونا با عنوان "شهید حاج قاسم سلیمانی" همزمان با سراسر کشور و در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این طرح با همکاری بسیج و دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان ها و در ۴۵۰ نقطه استان عملیاتی می شود.

 

وی اضافه کرد: این طرح در راستای کمک به اجرای بهتر سیاست‌های وزارت بهداشت به عنوان متولی کنترل این بیماری در کشور تهیه و معرفی شده است.

 

برجی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۳۰ تیم پزشکی فعال می شود، اظهارکرد: هر یک از این تیم ها متشکل از یک پزشک، چهار پرستار( فوریت و بهیار) و ۱۰ فرد آموزش دیده مرتبط با بهداشت و درمان است.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه فراخوانی و سازماندهی ۴۰۰ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی در قالب چهار گروه نظارت و بازرسی از اصناف و بازار و مشاغل با کمک واحد بهداشت محیط دانشگاه، معرفی ۲۰۰ نفر بسیجی و ۴۵ پرستار، پزشک یار و بهیار به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت بکارگیری در مراکز درمانی کرونا  و راه اندازی ایستگاه مشاوره روانشناسی در هر شهرستان با همکاری معاونت اجتماعی سپاه را از دیگر برنامه های این معاونت در هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها