خبرهای داغ:
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گرگان:

همکاری کانون های مساجد و پایگاه های بسیج برای مبارزه با مشکلات

قزوهی گفت: امروز جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی دارد و پیوند و همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های بسیج برای مبارزه با همه مشکلات از قبیل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی موثر است.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
 

«یاسر قزوهی» به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  گلستان گفت: هفته بسیج یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان و زنانی است که برای دفاع از این مرز و بوم تلاش های فراوان انجام داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گرگان با بیان اینکه بسیج در دفاع مقدس خلاصه نمی شود، افزود: به فرموده رهبر عزیزمان بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که در همه عرصه ها فعال و پویاست، در میدان نبرد قوی و مجاهد، در رسیدگی به فقرا و یتیمان سخاوتمند و دلسوز، در قضاوت عادل، در منزل با همسر و فرزندان پدری مهربان و همسری فداکار بود.

 

وی تاکید کرد: بسیج یک تفکر سازنده است و یک بسیجی در همه ابعاد زندگی باید بسیجی باشد، یعنی اول رضایت خدا را در نظر بگیرد و با بصیرت کامل اقدام به موقع و فعال داشته باشد.

 

قزوهی ادامه داد: بسجیان ما در دفاع مقدس خوش درخشیدند، در ادامه در سازندگی ایران عزیز تلاش کردند و اینک باید در عرصه فرهنگ و اقتصاد تلاش کنند.

 

وی اظهارداشت: در این برهه از زمان نیز بسیجیان برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش کنند و فعالیت های زیادی را انجام داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گرگان گفت: همه کسانی که براساس رضایت خداوند و فرامین الهی و مقام ولایت عمل می کنند در زمره بسیجیان قرار دارند.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری ولایت نیز بر همین اساس فعالیت می کنند و سعی می کنند به معنای واقعی بسیجی باشند.

 

قزوهی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری ولایت در این ایام هم با همکاری پایگاه های بسیج نیز نقش فرهنگی خود را ایفا کرده است.

 

وی گفت: رسیدگی به خانواده های نیازمند و رعایت دستورالعمل ها در سلامت محیط زندگی و کار از اقدامات صورت گرفته کانون در این ایام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گرگان با بیان اینکه امروز جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی دارد، افزود: پیوند و همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های بسیج برای مبارزه با همه مشکلات از قبیل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی می تواند موثر باشد.

 

 

پایان پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها