مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج و در راستای الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی، مانور فرهنگی اجتماعی بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در سطح پایگاه‌های سراسر استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با عنایت به شعار چهارمین روز از هفته بسیج به نام سبک زندگی ایرانی اسلامی و با هدف خدمت خالصانه و مومنانه به مردم بر مبنای تفکر بسیجی و مکتب شهید سلیمانی، مانور فرهنگی اجتماعی بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با استفاده از ابزار‌های تبلیغی و رسانه‌ای و همچنین جلب مشارکت‌های عموم مردم برگزار شد.

آذر کیخا محتوای برنامه‌های این مانور را که با رمز مبارک یا زهرا (س) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سراسر استان برگزار شد، شامل خدمات معیشتی، بصیرت افزایی، خدمات مشاوره ای، مدد کاری اجتماعی، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی دختران و مقابله با جنگ نرم و سایر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: امید است با شکل گیری حرکت‌های هماهنگ بین پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در سایه تفکر بسیجی، شاهد اقتدار روز افزون ملی و انجام فعالیت‌های وحدت بخش و امیدآفرین توسط رده‌های بسیج جامعه زنان باشیم.
ارسال نظرات