در چهارمین روز از هفته بسیج از فرماندهان پایگاه های بسیج محلات لنده تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, فرمانده ناحیه مقامت بسیج لنده در این آئین  اظهار داشت ؛ فرمانده هان پایگاه ها، سفیران بسیج در حوزه های مقاومت برای دفاع از ارزشهای انقلاب هستند.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی افزود؛ در این دوران کرونایی سپاه ماموریت ویژه ای جهت کنترل بیماری کرونا دارد، و موفقیت در این زمینه به کمک ظرفیت ویژه فرماندهان پایگاه های بسیج نیازمند هستند.

ویسی بیان کرد: برای کنترل بیماری، طرح محله به خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی درحال اجرا است که در مرکز شهرها این وظیفه مهم برعهده فرماندار، شبکه بهداشت، هلال احمر،شهرداری وسپاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به طرح شهید سلیمانی خاطر نشان کرد؛ شهرستان لنده را به هفت بلوک تقسیم کرده ایم، و در روستاها طرح کنترل بیماری کرونا محله به خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی بر عهده فرمانده هان پایگاه ها، ودهیاران است.

در ادامه این آیین مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده نیز گفت؛ شعار امسال هفته بسیج "انسجام و اقتدار ملی" است، که نشان دهنده نظم و انضباط بسیجان است.
مراد مرادی پور عنوان کرد؛ بسیج نماد الگوی نظم ، انضباط، از خود گذشتگی است و آرامش امروز را مدیون بسیجان هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی عنوان کرد؛ بسیج قدرت اول کشور می باشد زیرا این بسیجان دفاع مقدس، مدافعان حرم و ولایت هستند که از ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.
مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده تصریح کرد؛ مردم توقع بسیار زیادی از بنیاد علوی دارند در صورتی که بنیاد علوی ظرفیت های محدودی دارد.
وی در ادامه از مردم خواست در احرای برنامه های مختلف بنیاد علوی در راستای توسعه، آبادانی و پیشرفت شهرستان همراه شوند.
مرادی پور گفت؛ ما باید سیره و روش سردار سلیمانی را الگوی زندگی ومسئولیت خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات