امام جمعه کیش گفت : سپاه و تمامی نیروهای انقلابی در سراسر کشور محصول و مولود بسیج است
کد خبر: ۹۲۹۶۷۳۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام احمد حسن زاده در دیدار با فرمانده سپاه کیش به مناسبت گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) که با حضور فرمانده انتظامی ویژه کیش و مسئول نمایندگی ولی فقیه درفرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش و جمعی از همراهان برگزار شد سپاه و تمامی نیروهای انقلابی را مولود بسیج خواند و اظهار کرد: در نیروی انتظامی، در دانشگاه ها و در هر جا که نیروهای انقلابی وجود دارد همه محصول بسیج و تفکر بسیجی است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج شجره طیبه ای است که با انقلاب اسلامی شکل گرفت و ریشه دواند افزود: در جزیره کیش بسیج همواره در تمامی عرصه ها از دفاع تا خدمت به مردم حضور فعال داشته است.
امام جمعه کیش با بیان اینکه باید از بسیج به خوبی بهره برد به حضور فعال بسیجیان در مواقع ضروری و بحران ها اشاره کرد و افزود: در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیروهای سپاه و بسیج خوب ظاهر شدند و در عرصه قرنطینه که بسیاری حتی با درآمدها و حقوق های کلان که از ادارات و سازمان های خود می گرفتند حاضر نبودند به این بخش ورود کنند با مخلصانه و با ایثارگری و شجاعت وارد شد و به کمک کادر درمان شتافت.
وی با تقدیر از برگزاری رزمایش های مومنانه و کمک به اقشار آسیب دیده از بروز بیماری کرونا درجزیره کیش توسط سپاه و بسیج کیش افزود: جایگاه بسیج در جزیره کیش جایگاه رفیعی است و امید است که به مقام واقعی خود دست یابد و مردم کیش نیز همه از آن بهره مند شوند.
حجت الاسلام حسن زاده با تقدیر از فرماندهی سپاه کیش سرهنگ کناری خاطر نشان کرد: ایشان با حضور فعالانه در عرصه های مختلف توانستند بسیج را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنند زیرا جایگاه بسیج در کیش جایگاه بسیار رفیعی است.
بسیج مرد میدان های سخت
سرهنگ علی اصغر جمالی، فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج به بسیجیان جزیره کیش گفت: بسیج ارگانی است که برای روزهای سخت پیش بینی شده و خوشبختانه در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز هر زمان نیاز به حضور بسیج بوده فعالانه در عرصه های مختلف حضور یافته و سربلند نیز از آن خارج شده است.
وی با بیان اینکه امروز بسیج تبدیل به یک تفکر شده است افزود: امروز بسیج و تفکر بسیجی از مرزهای ایران فراتر رفته و به سرتاسر دنیا رسیده است.
فرمانده انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: امروز در سراسر جهان انسان هایی که مورد ظلم واقع شده است دست با تشکیل نیروهای بسیج که از ایران اسلامی الگو گرفته اند به مقابله با ظلم پرداخته اند.
وی افزود: بسیج درخت پاک و پاکیزه و مبارکی است که هر روز شاخه های جدیدی به آن افزوده می شود و مکتبی است که ریشه های آن محکم و ادامه دار است.
سرهنگ جمالی با بیان اینکه ما خود را بسیجی می دانیم و به آن افتخار می کنیم تاکید کرد: بسیجیان همواره در حوادث و بحران ها حضور فعال داشته و در کنار مردم شتافته اند و نمونه بارز آن شیوع بیماری کرونا است که با کمک به کادر پزشکی و برگزاری رزمایش های مومنانه یار و یاور مردم بودند و بسیار خوب عمل کردند.
وی با تقدیر از بسیجیان جزیره کیش و با اشاره به حضور بسیج در گشت های رضویون خاطرنشان کرد: بسیج در کنار نیروی انتظامی در برقرار نظم و امنیت با حضور در گشت های رضویون بار دیگر همدلی و همراهی خود را با نیروی انتظامی نشان داد.
رمز موفقیت بسیج مردمی بودن و مکتبی بودن است
سرهنگ کناری فرمانده سپاه کیش نیز در این ن
شست با تقدیر از نهاد امام جمعه کیش و فرماندهی انتظامی ویژه کیش بسیج را خادم مردم خواند و افزود: هر کس با هر تفکری که به مردم خدمت کند یک بسیجی است و ما به بسیجی بودن وخدمت به مردم افتخار می کنیم.
وی با اشاره به گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور بسیج در تمامی میادین سخت از دفاع مقدس تا سازندگی و خدمت به مردم رمز موفقیت بسیج را مردمی بودن و مکتبی بودن آن خواند و افزود: بسیج فرزند مسجد و خادم مردم است.
وی با اشاره به بحث قرارگاه های تحول محلات که با حمایت و پشتیبانی نهاد امام جمعه کیش و با همکاری امامان جماعت مساجد همچنین پشتیبانی نیروی انتظامی در حال انجام است افزود: در آینده ای نزدیک با اتصال حلقه های نهاد امام جمعه، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و مساجد شاهد اتفاقات خوبی در محلات خواهیم بود.
وی همدلی، همراهی و وحدت نیروهای نظامی، انتظامی، نهاد امام جمعه و مسئولان و مدیران سازمان ودیگر ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش را یک الگو برای تمام کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم این همدلی وهمراهی و وحدت در جزیره کیش به تمامی کشور تسری یافته و این نگاه در سراسر کشور ایجاد شود.

ارسال نظرات