خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ورزقان:

مطالبه گری باید در بین مردم نهادینه شود

فرمانده سپاه ورزقان گفت: مطالبه گری بعنوان موتور محرکه یک جامعه باید در بین مردم نهادینه شود و رسانه ها موجب شدند تا اکثریت جامعه به خوبی مطالبه گر باشند
کد خبر: ۹۲۹۶۷۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیفی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج در دیدار با خبرنگاران بسیجی شهرستان گفت: با نگاه منصفانه به موضوعات بپردازیم و زمانی که رسانه ها قدرت گرفته اند و جنگ رسانه ای را آغاز کرده‌اند باید با نگاه مثبت، انقلابی و تقویت روحیه انقلابی مردم به بیان دستاوردهای نظام و انقلاب پرداخته شود و این موضوع بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه عدالت و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و از بیان نقدهای غیر منصفانه خودداری و با تکیه بر واقعیت در جهت برطرف کردن مشکلات جامعه تلاش کنند.

  سیفی اضافه کرد: نگاه سیاسی به جامعه باعث از بین رفتن ظرفیت های مهم بومی و منطقه ای خواهد شد و نیاز است مسئولان شهرستان ها با پرهیز از این نوع نگاه در جهت ایجاد امنیت و فراهم کردن زیرساخت های لازم به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

وی در پایان سخنان خود به جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران بعنوان یک ظرفیت بسیار خوب در جهت رفع مشکلات هر منطقه نقش مهمی را می تواند ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار