طالب پور خبر داد

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان ابرکوه برای بیماران کرونایی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه گفت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب برای ورود دوباره جهادگران به عرصه کرونا، دانشجویان بسیجی شهرستان با کمک نیرو‌های مردمی به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالب پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «از نیرو‌های مخلص و جوانان مومن و صالح میخواهم بار دیگر وارد میدان شوند» دانشجویان بسیجی شهرستان با کمک نیرو‌های مردمی، با اخلاص عمل و نیت صادق جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا پا به عرصه جهاد گذاشتند.

طالب پور ادامه داد: خواهران و برادران بسیجی با تکیه بر نیروی انسانی و دعای خیر مردمتمام تلاش خود را در زمینه‌های مختلف به کار گرفتند. جهادگران سلامت با حضوردر بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان ابرکوه به کمک‌های متفاوتی به کادر درمان و کادر خدماتی بیمارستان پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی، تهیه آبمیوه‌های طبیعی در استریلیزه در دانشکده پیراپزشکی شهرستان و توزیع آن به بیماران و تلاش‌های فرهنگی از قبیل: آموزش و اطلاع رسانی نکات بهداشتی در فضای مجازی و آراستن فضای بیمارستان به پرچم با برکت حرم حضرت زینب کبری «س» و حضرت رقیه «س» جهت بالا بردن روحیه بیماران من جمله امور بود.

وی یادآوری کرد: با فعالیت‌های انجام شده روحیه بیماران به حد چشم گیری بالا رفته و با اقدامات و از خود گذشتگی‌های جهادگران حال بیماران رو به بهبودی و وضعیت شهرستان سیر نزولی دارد.

طالب پور در پایان گفت: ان شاءالله به مدد الهی، دعای خیر حضرت مهدی (عج) و با تلاش نیرو‌های داوطلب و مجاهد هر چه زود‌تر ریشه این ویروس از کل جهان کنده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار