فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بسیجیان آمر به معروف و اهل روشنگری هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: امروز، تفکر آن‌ها در اقشار مختلف راه یافته و ضمن تلاش برای سازندگی و رفع محرومیت، آمر به معروف و اهل روشنگری هستند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان در نشستی به مناسبت هفته بسیج (۳۰ آبان تا ششم آذرماه) با بیان اینکه اندیشه بسیج همواره با موفقیت همراه است، افزود: این تشکل شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کردند تا در حفظ دستاورد‌ها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند نظام عمل کند.
وی ادامه داد: نیروی بسیج به عنوان تجلی‌گاه اخلاق و خدمتگزار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی‌گری به عنوان یک نیروی زنده و پویا توانسته است خدمات شایانی را به کشور ارایه دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد این تشکل را یک نیروی مردمی و در خدمت نظام اسلامی دانست و گفت: این نیرو متناسب با شرایط روز جامعه نشاط و پویایی دارد و بگونه‌ای پاک بودن این شجره طیبه از هر منظر قابل رویت است و می‌توان از اخلاص، معنویت، شهامت و شجاعت، ایستادگی، ایثار و مقاومت به عنوان میوه‌های این درخت تنومند یاد کرد.
وی با بیان اینکه امروز راه بسیج جهانی و تفکر آن در سراسر عالم گسترده شده است، گفت: بعد از ۴۱ سال می‌بینیم که تفکر بسیجی چگونه گره گشای مشکلات است.
دهقان با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند: «هر جا تفکر بسیجی حاکم شود آن کشور محافظت شده است» ادامه داد: بسیج یک تفکر الهی و معنوی است و در هر اداره و نهادی که وارد شود بالندگی و توسعه به دنبال دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در ادامه یادآور شد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارایه حرکت عظیمی است که از سوی امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم الگو و سرمشق خواهد شد.
دهقان افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.
ارسال نظرات