همزمان با هفته بسیج:

بسیجیان و پاسداران شهرستان راسک با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج بسیجیان و پاسداران شهرستان راسک با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با ایشان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

 بسیجیان و پاسداران شهرستان راسک با امام جمعه این شهرستان دیدار کردندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج بسیجیان و پاسداران شهرستان راسک با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با ایشان دیدار کردند.

حجت الاسلام بامری، امام جمعه شهرستان راسک در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی برای مقابله با تهدیدهای سخت به عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه‌های سخت، نیمه سخت و جنگ نرم دشمنان به حساب می آید.

وی افزود: گره‌گشایی از مشکلات و چالش‌های گوناگون و همچنین همت جهادی در حوزه سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات ناشی از بلایای طبیعی، دفاع از سلامت و آحاد جامعه و … از جمله ماموریت های بسیج محسوب می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی برای حفاظت از ارزش‌های اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب خون‌های زیادی را فدا کرده است.

بامری تصریح کرد: فداکاری های بسیج در طول ۴۰ سال گذشته موجب اعتلای اسلام و انقلاب شده است و توانسته بار بزرگی را بر دوش بکشد.

امام جمعه شهرستان راسک تاکید کرد: ماموریت بسیج تنها به زمان جنگ خلاصه نشده و در طول ۴ دهه پس از پیروزی انقلاب هرکجا که مشکلی به وجود آمد آن را به دستان بسیج گره زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات