خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا:

سالگرد هفته ی بسیج یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش های اساسی و انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسکندریان :سالگرد هفته ی بسیج را نه یک یادواره ی صوری، که بایستی یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش های اساسی و انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۵۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسکندریان در گفتگو با خبرنگار بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت:

آنگاه که امام خمینی کبیر، بسیجیان را لشکر مخلص خدا خواند و فرمود که در مواجهه با آنان احساس حسرت و حقارت می کند، وظیفه ای دوچندان بر دوش جامعه ی بسیجیان متعهد نهاد و دنیا را متوجه این سینه سپر کردگان خدایی ساخت. سالگرد هفته ی بسیج را نه یک یادواره ی صوری، که بایستی یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش های اساسی و انقلابی دانست.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا اذعان داشت:امروز، بسیجیان اسلام، وحدت و برادری شیعه و اهل تسنن، آزادی قدس شریف، استقلال و پیشرفت و حفظ و پرورش اقتدار ملی، تکیه بر توان داخلی و هرآنچه در گنجینه ی غنی رهنمودهای امام(ره) و رهبری(رض) آمده را به یاد آورده و با آرمان های انقلابی پیوندی دوباره برقرار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسکندریان اظهار داشت:در شرایطی که استکبار گرگ صفت جهانی، تعهدات خود به ایران را پی در پی زیر پا نهاده و پیامد حضور او در خاورمیانه، جز کشتار و تفرقه افکنی میان مسلمین نبوده، بر مسئولان است که در عوض اعتماد به حامیان تروریسم جهانی، بر قوای نیروهای جوان و ظرفیت های داخلی و ملی تکیه کرده و موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی را در منطقه فراهم سازند.

وی در پایان گفت : اگرچه عده ای در داخل و خارج از ایران، در انحراف حرکت عظیم بیداری اسلامی کوشیدند؛ بیداری و هوشیاری فعالین بسیجیان ولایت مدار را در دل بیداری اسلامی، همچنان ادامه خواهد داشت و به احدی، اجازه ی فتنه انگیزی نخواهد داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها