حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک عنوان کرد:

تفکر بسیجی مهمترین عامل پیشرفت جامعه اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان بسیج مستضعفین، نهادی است که بعنوان بزرگترین ارتش مردمی جهان محسوب می شود و تفکر و فرهنگ حاکم بر آن مهمترین عامل پیشرفت جامعه اسلامی است .
کد خبر: ۹۲۹۶۹۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک با گرامیداشت هفته بسیج افزود: چهارم آذر به نام " بسیج ،ولایی ، انقلابی و تمدن ساز" نامگذاری شده است و از  آنجا  که هدف غایی تشکیل حکومت و شکل گیری انقلاب اسلامی در قرن بیستم تشکیل تمدن نوین اسلامی بعنوان مقدمه شکل گیری دوران طلایی ظهور است باید با اتکاء بر همه ظرفیت های نظام مقدمات لازم برای این امر مهم را فراهم کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین نیروهای درون زای کشور، سازمان بسیج مستضعفین است، نهادی که بعنوان بزرگترین ارتش مردمی جهان محسوب  می شود و تفکر و فرهنگ حاکم بر آن مهمترین عامل پیشرفت جامعه اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک ابراز داشت: این نهاد مقدس در گام اول انقلاب در تثبیت، تداوم، ماندگاری ، پیشرفت و قدرت آفرینی برای نظام اسلامی نقش ارزشمندی داشته است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: سازمان بسیج تحت لوای حاکم اسلامی هم در عرصه نبرد سخت و هم در عرصه تهدیدات نرم دشمن به خوبی ایفای نقش کرده است .

وی گفت: بسیج وظیفه دارد با توان مضاعف در گام دوم انقلاب قدم های خود را محکم تر از گذشته بردارد لذا برخی از اقداماتی را که در این راستا می تواند انجام بدهد این است که در  مقابل با جریانات تحریف و جلوگیری از یاس آفرینی دشمنان در جامعه به جهاد امید افرینی و ترویج نگاه خوش بینانه نسبت به آینده کشور بپردازد.

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: از آنجایی که علم و پژوهش در کاهش فاصله کشور با کشورهای توسعه یافته تاثیر گذار است و اقتصاد کشور نیز باید دانش بنیان باشد بسیج باید به جهاد علمی در مسیر توسعه کشور بپردازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در راستای سبک زندگی اسلامی نیز باید به ترویج معنویت و اخلاق در ابعاد مختلف بپردازد و از  جهاد کبیر نظام نظام در برابر استکبار پاسداری کند .

وی ابراز داشت: بسیج برای خنثی سازی تحریم های دشمن باید به جنگ اقتصادی دشمن برود و در عرصه مبارزه با فساد که یکی از موانع توسعه اقتصادی است کمک کار متولیان امر در مبارزه با فساد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک تصریح کرد: بسیج در عرصه مطالبه گری در حوزه های مختلف از جمله تقویت گفتمان امامین انقلاب ، تبیین تدابیر و راهبردهای حاکم اسلامی مثل اقتصاد مقاومتی ، تولید علم, مقاومت حداکثری ، بیانیه گام دوم و عدالت در جامعه خود را ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار