خبرهای داغ:

پیام تشکر فرماندار شاهرود از همکاری مردم در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید در پیامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
پیام تشکر فرماندار شاهرود از همکاری مردم در اجرای اعمال محدودیت های کروناییبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید در پیامی تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام حسن عسکری (ع):
«من اعطیه خیراً فالله اعطاه و من بقی شراً فالله بقاه»
 اگر کسی خیری به او رسید بداند که خیر رساننده خداست؛ و اگر شری از او دور شد بگوید خدا این شرّ از من دور بداشت.
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ النِّعَمِ
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا سَفِینَةَ الْحِلْمِ
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْإِمَامِ الْمُنْتَظَرِ
امروز هم زمان با موج سوم فراگیری ویروس منحوس کرونا در شهرستان، بار دیگر شاهد همدلی و همراهی مردم فهیم وبافرهنگ، بویژه کسبه و بازاریان نجیب و موقعیت شناس شاهرود هستیم که با درک وضعیت موجود و شناخت کافی و وافی از بیماری کرونا و خطر آن نسبت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی صنوف خود اقدام کرده و به توصیه‌های ستاد ملی کرونا گوش فرا داده و با کمک و مساعدت خود ما را در امر قطع زنجیره انتقال، کنترل ومبارزه با بیماری کرونا همراهی می‌نمایند.
شهرستان شاهرود از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از این بحران به رفتار و عملکرد مردم، مسئولین وکادر بهداشتی و درمانی بستگی دارد و از آنجایی که بدون همراهی مردم هیچگونه محدودیت و پروتکلی اثربخش نخواهد بود و همکاری مردم عزیز واصناف و بازاریان شهرستان در عدم برگزاری مراسم، تجمعات وتعطیلی واحد‌های صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و تامل با قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا بسیار مهم و قابل تقدیر است.
اینجانب ضمن پاسداشت ایثار و جانفشانی‌های شهدای مدافع سلامت و ارج نهادن به خدمات شبانه روزی پزشکان، کادر بهداشتی و درمانی و دیگر مجاهدان این عرصه، از همت بلند و ستودنی و همراهی و همکاری ارزنده و تأثیرگذار تک تک مردم متدین وبا اخلاق وکسبه شریف شهرستان به عنوان رکن اصلی در کمک به اجرای مناسب و موثراین طرح جدید صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
امید است در ادامه با نظر و لطف خداوند متعال و تلاش مسئولان، ائمه جمعه وجماعات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و گروه‌های جهادی جان بر کف و سایر خادمان شما مردمان بزرگ دیار معلمان دین و اخلاق بتوانیم در مهار و شکست این بیماری در شهرستان شهید پرور و ولایت مدار شاهرود موفق باشیم و وضعیت فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در این شهرستان را به روال قبل از شیوع بیماری برگردانیم. ان‌شاءالله
ارسال نظرات
پر بیننده ها