
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به فضل الهی در ۵ آذر ماه سال جاری و در آستانه اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایش اقتدار ۲۰ میلیون نفری بسیجی تحت عنوان؛ برای رهبرم یک قاسم سلیمانی ام؛ در محضر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنهای {مدظله العالی} به صورت ارتباط و گفت و گو تصویری برگزار خواهد شد.
این برنامه که چهارشنبه ۹۹/۹/۵ ساعت ۸ الی ۱۱/۳۰ صبح در منازل و محل کار ... انجام میشود، بسجیان که بصورت غیر حضوری با استفاده از شبکههای صدا و سیما یا فضای مجازی در مراسم شرکت مینمایند میبایست فقط برای یک بار و با خط تلفن همراه خود عدد (۱۱۶) را به شماره ۶۶۰۰۰۰۰۵۴ تا قبل از پایان مراسم پیامک نمایند و بیعت خود را با، ولی امر مسلمین جهان اعلام نمایند.