فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی یک نیاز اصلی برای جامعه و ملت محسوب می شود و بسیج امروز به یک شجره طیبه و مبارکی تبدیل شده که ریشه در اعتقادات ملت انقلابی ایران دارد.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از پروژه ها و اجرای برنامه های هفته بسیج در شهرستان ساوه گفت: امروز به برکت تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، تفکر بسیج به یک تفکر قالب در کشور تبدیل شده که در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و هرکجایی که مردم نیاز پیدا می کنند بسیج با قدرت ورود می کند.

کریمی اظهار کرد: امروز حافظه تاریخی ملت به خوبی می داند عملکرد ۴۱ ساله بسیج یک عملکرد درخشان و همراه با عزت و سربلندی برای ملت ایران است و این سال ها به وضوح دیدیم هرکجا از تفکر عمیق بسیج استفاده کردیم پیروز شده ایم و این یک درس بزرگ برای ماست.

وی ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی یک نیاز اصلی برای جامعه و ملت محسوب می شود و بسیج امروز به یک شجره طیبه و مبارکی تبدیل شده که ریشه در اعتقادات ملت انقلابی ایران دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طول این سال ها ملت ایران به وضوح نشان دادند به تفکر بسیجی افتخار می کنند چراکه به وضوح می دانند فرمول حل مشکلات بسیج و بسیجی بودن است.

کریمی افزود: امروز رویکرد بسیج مسجد محور، معنویت محور، سلامت محور و خدمت بی منت به مردم است و بسیجیان انسان های مخلصی هستند که تحقق این رویکردها را برای خود عبادت بزرگ می دانند.

وی ویژگی بارز بسیجیان را تسلیم نشدنی و شکست ناپذیر در برابر دشمنان و مهربان و همدل بودن در برابر برادران و مومنان و متدینین عنوان کرد و گفت: بسیج در طول این سالها نشان داده فرشته نجات ملت ایران و سایر ملت های مسلمان است که ناممکن ها را به ممکن ها تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه هفته گرامیداشت بسیج یادآور مجاهدت های خستگی ناپذیر مردمانی بی ادعا است گفت: امروز بسیج و تفکر بسیجی برای ملت نقطه اتکا، اعتماد و آرامش درونی است.

وی ادامه داد: بسیج نیروی کارآمد برای همه عرصه ها و میدان ها در کشور است و به تعبیر ولی امر مسلمین بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور در همه ابعاد است.

کریمی بیان کرد: در شرایط امروز که دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا است به وضوح دیدیم با تکیه بر روحیه بسیج توانستیم به طور نسبی موفق عمل کنیم و امروز در شیوع موج سوم کرونا و فراگیری آن بسیج با تشکیل قرارگاه جهادی سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای آن بار دیگر موفقیت بزرگی در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان اظهار کرد: کنار هم قرار گرفتن بسیج و مسجد در طول انقلاب اسلامی معجزه آفرین بوده و مساجد به عنوان سنگر وقتی در کنار بسیج که از بطن مردم است قرار می گیرد می تواند حماسه های عظیمی خلق کند و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت مساجد در کلیه شهرستان های استان تشکیل شده و همانگونه که در دفاع مقدس مساجد پشتیبان رزمندگان و خواستگاه مردم بودند امروز باید به عنوان یک قرارگاه تخصصی خدمات مقابله ای با کرونا ارائه دهد.

کریمی یادآور شد: امروز باید این هنر را داشته باشیم جوانان و نوجوانان را در مساجد جذب کنیم و فعالیت ها آنچنان رونق داشته باشد که همه مشکلات در بستر مساجد قابل حل باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان گفت: در شرایط کرونا مساجد تعطیل بردار نیستند اما هرگونه تجمع و ازدحام تعطیل است ولی فعالیت های مسجد محوری برای حل مشکلات مردم نباید تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مثابه یک رزمایش سراسری برای قطع زنجیره کرونا و اقدامات همه جانبه با کرونا است و این رزمایش قطعا به جوانان و مردم انگیزه می دهد و موجب امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات