نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در دیدار با جهادگران مجموعه طلایه داران ظهور و قرارگاه جهادی امام رضا (ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از مجموعه جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور و قرارگاه جهادی امام رضا (ع)شهرستان های استان تهران بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، در ابتدای این نشست،   که با حضور سرگرد احمد آتشین مسئول   تایید صلاحیت سپاه استان تهران،  سرهنگ اصغری مسئول کارگروه عمرانی و اقتصاد مقاومتی قرارگاه،  مهدی رفیعی مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و هادی جهانگیری مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستانهای استان تهران حضور داشتند، گزارش کاملی از فعالیت‌های این مجموعه در عرصه های کارگروه های محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان این مجموعه ارائه شد. همچنین در حاشیه این گزارشات فیلم های مستند و کلیپ های تصویری این قرارگاه که در رسانه ملی پخش شده بود ارائه شد.

 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز در سخنانی گفت: امروز در کشور قدر این ظرفیت های جهادی و مردمی را نمی دانند که مقام معظم رهبری در موج سوم شیوع کرونا فرمودند خیرین و ظرفیت‌های مردمی مانند موج اول و دوم وارد صحنه خدمت به مردم شوند.

وی افزود:  بعضی ها غافل هستند به طور مثال فرش فروشی می‌گوید که من ۶۳ یا ۶۵ هزار یتیم را تحت پوشش دارم اینها همه ظرفیت نظام هستند ؛ حضرت آقا اینها را می بینند؛ این نوع فکر ها در جامعه وجود دارد و اگر به اینها بها داده و توجه شود قطعا  کشور را از این وضعیت اقتصادی عبور خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: در میان صحبت های شما چند نکته قابل ذکر است؛ مثلا در هشت سال جنگ تحمیلی همه ی ظرفیت‌ها مردمی بود اگر یک خاکریز میخواستیم بزنیم لودر و گریدر مال مردم بود، راننده لودر از بسیج و نیروی مردمی بود مثلا روبروی پتروشیمی عراق یک خاکریز بود که دو تا بریدگی داشت سپاه می آمد این خاکریز را نشان می‌داد و می‌گفت از اینجا تا انجا دو تا بریدگی دارد که اگر پر نشود عراق از اینجا به ما پاتک می زند و رزمنده ها را می زند خوب چه کسی این کار را می کرد؟ گریدر مردم، لودر مردمی، نیروی انسانی مردمی و ...

و ما این عرصه نظامی را پشت سر گذاشتیم. امروز عرصه عرصه ی نظامی نیست خاکریز ما هم خاکریز نظامی نیست. امروز من به عنوان یک طلبه می گویم: ... خاکریز امروز ما این هاست... عرصه عرصه ی این هاست...

امروز دشمن با ما جنگ نظامی نمی کند؛ جنگ نرم انجام می دهد ما باید در این جنگ آماده باشیم دشمن با جنگ اقتصادی و  نارضایتی هایی که ایجاد می کند می خواهد مردم را کف خیابان بکشد و رو در روی نظام قرار بدهد و برخی از مسئولین می‌گویند این مشکل اقتصادی جهانی است فلان کاندید اگر رئیس جمهور آمریکا شود دلار پایین می‌آید کجای این جهانی است؟

به طور مثال کشوری مثل سوریه که ۹ سال  با آمریکا در جنگ است یک ریال از ارزش پولش کم نشده و همپای دلار   خودنمایی می کند. بعد از آن در عراق چند سال   جنگ است وقتی سالها پیش می‌رفتیم عراق یک مقدار پول ایرانی می‌دادیم یک گونی پول عراقی می‌گرفتیم، و امروزه می‌بینید که پول عراق معادل دلار   رقابت می کند.

حضرت آقا همیشه از امید و امید دادن حرف می‌زنند و می‌فرمایند که ما اگر این کارها را بکنیم قطع به یقین انقلاب و ارزشهای انقلاب و خون شهدا حفظ  می شود. انقلاب شکوفاتر می شود  

امروز آن احساس تکلیف را باید ما به وجود بیاوریم و با زبان خوب و شیرین مسئولین را به خط کنیم کنیم و پای کار بیاوریم.

 

 

ارسال نظرات