خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا:

تشکیل بسیج یکی از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه جلفا تشکیل بسیج توسط امام راحل را یکی از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در جمع کارکنان اداره زندان جلفا با تبریک هفته بسیج گفت: نام ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت همواره بر تن دشمنان لرزه افکنده ولی تابحال نه تنها کاری از پیش نبرده و به اهداف خود نرسیده‌اند، بلکه در مقابل ملت ولایی ایران بیش از پیش احساس شکست و سرخوردگی دارند.

وی افزود: به لطف خدا و ولایتمداری ملت حسینی و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه و تعرضی نسبت به این سرزمین شوند با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.

صادقی تاکید کرد: بسیج متعلق به آحاد مردم  و ملت ایران است، هرچه بسیج قدرتمند تر شود بازدارندگی آن در برابر هرگونه تهدید بیشتر می شود. چراکه همیشه به امنیت، به نیروی بسیج، به انگیزه بسیجی و به عشق ایمان بسیجی احتیاج است. باید قدر این نعمت الهی را دانست.

وی در ادامه به شاخصه های یک بسیجی اشاره و بیان کرد: شاخصه هایی همچون ولایتمداری، عزت نفس، دوری از سست عنصری و شهرت طلبی، صداقت در گفتار، غیرت و جوانمردی، موضع گیری همراه با بصیرت و آگاهی، محوریت قرار دادن قرآن و عترت در همه کارها و صبر وپایداری همگی در فرهنگ و تفکر بسیجی از درخشندگی خاصی برخوردار هستند.

صادقی اظهار داشت: چهل و یک سال از تأسیس شجره طیبه بسیج می گذرد و اینک در گام دوم انقلاب، این یادگار با برکت امام، تحت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های مختلفی چون تشکیل گروه‌های جهادی در محرومیت زدایی، مقابله با ویروس منحوس کرونا و ... الگویی موفق برای کل جهان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار