خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه میانه با خانواده شهید عین اله خیاطی، و رزمندگان بسیجی داداش امیری و قربان نعمتی، دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه حضور و نقش آفرینی در عرصه های مختلف فعالیت های بسیج را جزو بهترین اعمال صالح و ذخیره ای برای آخرت دانست.

حسین محمدی با قدردانی از زحمات بسیجیان پرتلاش و رزمندگان اسلام، گفت: رزمندگان بسیج، انسان هایی باعظمت بودند که به عشق شهادت و برای دفاع از انقلاب اسلامی و لبیک گویی به فرمان رهبر خود در جبهه های نبرد حاضر شده و با عمل به توصیه های ائمه(ع)، جان خود را در راه اسلام و قرآن به خطر انداختند.

وی امنیت، آسایش و اقتدار نظام را مدیون خون شهدا و رشادتهای رزمندگان دانست و اظهار داشت: زحمات شبانه روزی و بی وقفه در عمل به رهنمودهای رهبری و ایثار در راه خدا، نام رزمندگان را به عنوان قهرمانان ملی و اصلی انقلاب در تاریخ ثبت و ماندگار کرد.

محمدی اضافه کرد: این همه نقش آفریی به برکت تربیت صحیح و انقلابی مادران و پدران شهداست که فرزندانی حماسه آفرین تقدیم نظام کردند که در راه اسلام و قرآن، جان خود را که عزیزترین سرمایه شان بود تقدیم کردند و باید همواره قدردان این ایثارگری ها و این خانواده شهدا و ایثارگران بود.  

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده سپاه میانه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه با خانواده شهید عین اله خیاطی، و رزمنده متوفی بسیجی قربان نعمتی و رزمنده بسیجی داداش امیری، در روستای طوق دیدار کرده و آنان را مورد تکریم و تجلیل قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها