اجرای پویش لبخند رضایت در قروه.

اهداء ۴۰۰ بسته لوازم التحریر طی ۲ مرحله به دانش آموزان بی بضاعت

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج و با اجرای طرح لبخند رضایت ویژه دانش آموزان بی بضاعت ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت
کد خبر: ۹۲۹۷۱۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز و همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج در جهت اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و در طرح لبخند رضایت پویش همکلاسی مهربان ۴۰۰ مورد بسته لوازم التحریر ویژه دانش اموزان بی بضاعت در مناطق محروم شهرستان قروه توزیع گردید.

در این مراسم ابتدا رییس آموزش و پرورش شهرستان قروه با اشاره به اجرای این طرح اظهار داشت: این ۴۰۰ بسته طی ۲ مرحله و هر مرحله ۲۰۰ مورد بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، جامدادی، خودکار و سایر لوازم مورد نیاز و ضروری تحصیل دانش اموزان در میان دانش اموزان بی بضاعت ساکن در مناطق محروم شهرستان قروه توزیع می‌شود.

جعفر عبدالملکی افزود: در این طرح دانش اموزان بی بضاعت شناسایی شده اند و تلاش می‌شود تا در شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا در کنار خانواده‌های این دانش اموزان قرار داشته باشیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در جهت اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه طرح همکلاسی مهربان با هدف ایجاد لبخند رضایت بر لبان دانش اموزان بی بضاعت در مناطق محروم شهرستان قروه اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و سعی می‌شود تا با شناسایی دانش اموزان بی بضاعت در جهت رفع نیاز‌های این قشر از جامعه قدم برداشت.

فرماندار قروه نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم حمایت از دانش اموزان نخبه و توانمند گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با معرفی دانش اموزان توانمند و بی بضاعت به فرمانداری زمینه کمک‌های تحصیلی به این دانش اموزان را هموار سازد.

حسین الماسی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در جهت کمک به دانش اموزان بی بضاعت ضروری است و می‌توان با بهره مندی از کمک‌های خیرین نیاز‌های دانش اموزان را برطرف کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار