خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: 25 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج در پایگاه های بسیج کارگری در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۷۱۷۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزاری 
 25 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج در پایگاه های بسیج کارگری خبر داد و گفت: افتتاح پایگاه انجمن صنفی کارگران ساختمان در شیروان، برگزاری شیفت ایثار در واحد های تولیدی، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ناظرین بهداشت در کلیه صنایع و شهرک های صنعتی، اهدای خون ،تجلیل از بسیجیان نمونه و نخبه گارگری، جمع آوری کمک مومنانه، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و برگزاری نشست عقوت کارگری و کارفرمایی از جمله این برنامه ها است.

خاکسار افزود: سازمان بسیج کارگری یکی از زیر مجموعه سازمان بسیج مستضعفین به شمار می رود که از سال 88 در خراسان شمالی آغاز به کار کرده و این ضرورت مطالبه قشر کارگران برای ارتقا توان در میدان کار بود است.

 

وی با با تاکید بر اینکه  رسالتی که بسیج کارگری بر دوش دارد، حضور بسیج کارگری در محیط های تولیدی و صنعتی و معدنی است که سبب تقویت روحیه جهادی و از خود گذشتگی می شود، گفت: امروز که دشمنان با حربه اقتصادی وارد صحنه شده،  بسیج کارگری با روحیه مضاعف به مبارزه  و مقابله پرداخته است. 

 

مسئول بسیج کارگری خراسان شمالی تصریح کرد: بسیح کارگری آوردگاه اندیشه والای کار و تلاش با روحیه جهادی و تشکیل آن در مراکز تولیدی و صنعتی سبب فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی کارگران در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی خواسته مقام معظم رهبری می شود.

 

خاکسار افزود: بسیج کارگری خراسان شمالی به دنبال کار شایسته برای هر ایرانی که بر اساس چهار آیتم، فرهنگ کار و تلاش را نهادینه کردن در بین احاد جامعه، منزلت اجتماعی کارگران در جامعه و جایگاه ویژه آن ها در جامعه، چتر تامیین اجتماعی باری تمامی کارگران گسترده گردد تا همه بتوانند ار آن استفاده کنند و جلوگیری از عمودی و افقی بودن حقوق و مزایا در بین جامعه کارگری است. 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: بسیج کارگری چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز نقش آفرینی و حماسه سازی کرده استف بسیج کارگری در دو جبهه قدرت نمایی می کند، هم در جبهه تولید و هم در جبهه اقتصادی حماسه ساز بود.

وی افزود: رویکرد بسیج کارگری خراسان شمالی نگاه تخصصی و علمی به موضوعات بوده و با استفاده از نخبگان و نوابغ عرصه اقتصادی و صنعت و هیات های اندیشه ورز اقدام می نماید.

 

خاکسار با بیان اینکه اهداف بسیج کارگری خراسان شمالی ایجاد تفکر بسیجی در عرصه کار تولید و صنعت به منظور ارتقاء بهره وری و شکوفایی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می باشد، افزود:  ایجاد رابطه حسنه بین کارگر و کارفرما و کم تر کردن فاصله بین این دو بازو تولید، افزایش بینش جهادی و افزایش بصیرت سیاسی، افزایش وجدان کاری بالا بردن کیفیت تولید، تقویت روحیه مطالبه گری است.


 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با توجه به این که امسال سال جهش تولید است، کارهایی که در این استان انجام می دهیم تا تولید افزایش یابد چلوگیری از واردات کالای خارجی و استفاده از کالایی ایرانی حمایت از شرکت های دانش بنیان این سازمان در این خصوص سالانه جشنواره ابداعات و اختراعات و نوع اوری در صنعت برگزار می کند که در سال 98 تعداد23 طرح جمع اوری و نفرات اول تا سوم ان ها تقدیر به عمل امده است.

وی افزود: از این تعداد 3 طرح تجاری سازی شده شامل طراحی و ساخت سیستم مانیتورینگ خطوط بارگیری که هدف از آن کاهش هزینه های تولید و نگهداری و زمان عیب یابی انالیز فرایندی ثبت الارمها و وقایع است و همچنین طرح خوط کفایی و ساخت sealringواحد رسوب زایی  که هدف ان رسوب زدای داخلی از لوله ها می باشد و همچنین تغییر طرح در سیستم آب بندی پمپ ها که هدف آن جلوگیری از خوردگی و هدر رفت آب و مواد افزودنی در آن می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری خراسان شمالی دو نقش اساسی ایفا می کند نقش اول اعتماد سازی به محصولات داخلی، نقش دوم ایجاد اطمینان برای سرمایه گزاران و کار فرمایان است که بدانند در عرصه کار و تولید تنها نیستند، تصریح کرد:  همچین هدف سازمان بسیج کارگری خراسان شمالی کمک به دولت در ارتقاء بهره وری و راندمان تولید و افزایش تولید و اسلامی کرد محیط و فضاهای کار و کارگری است.

خاکسار گفت: مشکلات اقتصادی با حرکت انقلابی رفع می شود و بر این اساس ما ادامه دهنده فرهنگ جهادی و ایثار هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار